Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min webshop - www.shop2give.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino'er, 

Jeg har brug for jeres hjælp - og folk herinde plejer at give god og brugbar feedback! :)

Min webshop er langt om længe ved at være klar og efter 1,5-2 måneder har Teller/Nets også kigget på den. Den er dermed snart klar til officielt at gå live til potentielle kunder, men inden da vil jeg super gerne høre hvad I synes om den??? 

På forhånd tak - og god weekend! 

Mvh Søs 
Shop2Give 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søs,

Fedt koncept, men personligt synes jeg det tog for lang tid at finde det!

Normalt venter jeg ikke på at en slider finder frem til det næste billede, i stedet går jeg hurtigt efter produkt kategorierne.

Derfor skulle jeg rulle ned til midten af forsiden, for så at finde frem til jeres egentlige projekt, som jo selvfølgelig er at støtte en et godt formål, i mens man shopper. 

Det kunne være fedt hvis man fandt det lidt før, eventuelt i en enkelt sætning (måske slogan?).

En anden ting som irritere mig lidt, er forsidens slider der er alt for stor efter min smag, den fylder næsten hele skærmen, og er derfor svær at finde rundt i, og læse.

Positivt synes jeg at jeres footer er rigtig flot sat op, samt jeres "Organisationer og foreninger du kan støtte" er flot sat op, og nem til finde rundt i. Måske kunne man overveje at sætte den længere oppe af siden, men alt i alt en flot webshop alligevel.

Mvh

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søs,

Flot shop. Selve opbygning kan jeg godt lide. Lige nu ser den lidt tom ud, men det er jo klart da der endnu ikke er flere produkter :)

det eneste jeg måske ville ændre er dine forside-bannere. Det er ikke nødvendigt med et helt banner der blot byder velkommen - de er måske også lidt for hvide så hele hjememsiden flyder lidt ud i mine øjne.

Nu kiggede jeg kun meget hurtigt på siden i første omgang, men der tog det mig 3-4 sideskift før jeg fandt ud af hvad konceptet var. Derudover skulle  jeg også kigge på produkterne på andre sider, for at se om man betaler samme pris, eller om donationen bliver lagt oveni. Hvis det var mig ville jeg finde på nogle ultra korte sætninger der forklarer dit koncept og smide dem i et banner på forsiden. På den måde er folk 100% klar over hvorfor de netop skal handle hos jer. - Noget med at produkterne koster det samme som andre steder, men at der ved hvert køb doneres et beløb af prisen.

Siden er flot bygget op, det har du sikkert også betalt godt for. Om det så er det rigtige layout der er blevet valgt til dit projekt kan måske diskuteres. Uden at vide mere om dit koncept, så havde jeg måske bygget det op "i stil" med en Daily deal side. Dine produkter er så vidt forskellige fra hinanden at hver besøgende der kommer ind højst sandsynligt kun vil fokusere på et enkelt af dine produkter. Jeg mener, en person der kommer ind for at købe din ChargeMe Powerbank, kigger højst sandsynligt ikke på en flettet taske eller neglelak. Men det ændrer sig sikkert så snart du får flere produkter ind :) Lige nu er det blot lidt overkill med den opbygning og så få produkter.

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Tak for god feedback!

Mht. intro til konceptet: Oprindeligt var produkterne på forsiden lidt længere nede, men de kom længere op idet jeg tænkte salg. Det er nu ændret, så man får en intro til konceptet først og dermed kan se hvad det går ud på. Giver det bedre mening? 

Jeg må lige arbejde videre på en kort og præcis formulering, som giver mening! :) 

Mvh Søs 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luc J., 

Tak for god feedback - især mht. sliders skal jeg igang med at lave nye, nu hvor siden går online.

Og ja, siden er en anelse tom, men der kommer løbende nye produkter til. Det er jo nyt og jeg er afhængig af forhandlere, som ønsker at blive en del af konceptet og sælge igennem Shop2Give. Er dog i fuld gang med at få flere aftaler sat i stand.

Jeg har rykket intro til konceptet lidt længere op på siden og prøvet at formulere mere klart at kunden altså ikke betaler ekstra ved at handle hos os. God idé med nye bannere, der præsentere det kort og godt. Prisen er den samme, og donationen kommer selvfølgelig ikke oveni. Jeg er enig i, at det er meget vigtigt! 

Vi overvejede deal-site opbygningen, men gik fra den igen. Vi tilbyder jo ikke rabatter eller noget, og inspirationen ift. opbygning af siden kom derfor mere fra noget ala Miinto, der samler forskellige forhandlere. Men vi har dog en mere brev variation af produkter. Det skal vi helt sikkert havde fokus på ift. opsalg/krydssalg, når der kommer flere produkter på shoppen.

Igen, tak og god weekend! 

Mvh Søs 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Utrolig meget scrolling på forsiden

Ligegyldige links til forsiden på slideren

Utrolig meget spildt plads i banneret, som ved udfyldning evt. kunne kompensere for alt det scrolling

Undrer mig over, hvorfor der skal være apple-logoer, når jeg vil putte noget i kurven

Manglende SEO

Manglende incitament til signup på nyhedsbrev og tilslutning til SOME

Manglende synlighed omkring donation. Det skal være langt tydeliggere, når det er din bærende value proposition - kunden skal ikke lede efter den information eller klikke sig ind på produktet først.

--------------

Overordnet mener jeg at shoppen er for standard til at kunne bære konceptet. Der skal i højere grad arbejdes med fokus på de elementer, som er værdiskabende for kunden.  

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tog mig 2 min og 4-5 pageviews før jeg fattede hvad man kunne købe. Dit koncept er sjovt nok, men det er meget svært at finde ud af hvad du sælger.

Og her er et guldkorn. Når man har en webshop gælder det om at konvertere besøgende og sælge sine produkter - så kan koncept, facebook, nyhedsbrev, twitter, affiliate, smarte rabatordninger, PR og alt det andet pjat komme BAGEFTER!

Derfor - gør det meget nemmere at finde ud af hvad du sælger. Du skal fokusere på at sælge dine varer og ikke at du giver 20% (eller hvor meget det nu er) til diverse hjælpeorganisationer. Ellers vil din shop aldrig blive en succes. Det er selvfølgelig fint nok at du har adopteret en unik vinkel på din shop, men det primære skal altså stadigvæk være salg (det er der utrolig mange der ikke forstår!)

Håber du kunne bruge det :) - Vh Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)