Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved du hvordan jeg kan lave denne side i WordPress?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg er ved at lave en side i WordPress der skal se ud som følgende: 

 

Men jeg er gået lidt død, da jeg ikke kan finde et plugin der ligner og ligeledes kan jeg heller ikke finde et slide plugin med tekst hvor den f.eks. kan slide alle de forskellige indlæg man har i en bestemt kategori uden noget som helst billede; det kunne også være fedt hvis det kunne være forskellige rækkefølge fra dag til dag!  

Hvis du kender enten et template der ligner eller et slide plugin der kan det jeg efterspøger, så giv lige lyd fra dig eller måske har du en anden ide? :-)

På forhånd tak & god weekend! 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Har du overvejet at lave temaet selv? Det kræver selvfølgelig viden omkring HTML, CSS og lidt PHP, men det relativt lidt viden man behøver, for at gå igang med at lave temaer. Især når den side du ønsker, ikke er mere kompliceret end det du viser frem her.

SKAL siden være i Wordpress? Ellers findes der også mange andre løsninger, som kunne gøre det ligeså godt. 

Men forstår ikke helt, de funktioner du efterspørger i temaet.. Men du velkommen til at sende mig en PM, jeg arbejder til daglig med Wordpress temaer og leder faktisk efter et nyt "hyggeprojekt" her til sommerferien.

Fortsat god dag,

Venlig hilsen

Kasper Knudsen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Som du også siger så er det en rigtig simpel side, med en menu oppe i højre side, en slide funktion med en masse tekst slides på forsiden med den samme titel, logo og så (er ikke på billedet) lidt skrift nede i bunden. 

Jeg har fundet et template der nogenlunde ligner det på billedet, men mangler stadig et plugin der har et tekstslideshow som kan være på startskærmen, hvor slidene hele tiden er i tilfældig rækkefølge og man kan så gå gennem dem med nogle pile (behøves ikke være røde). Jeg tænker at plugin'et kan benytte en kategori af indlæg og så lave en slideshow ud af det. Kender du et eller er der evt. andre der kender et plugin der kan det? :-)

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)