Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

19-årig tjener millioner på dyr champagne

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejendomsinvestor:
Synes det er super fedt for iværksættermiljøet i DK at der kommer lidt fokus på unge med success og som ikke lader sig kue af at bo i jantelovslandet.

Mere omtale af unge ivæksættere er skam kun godt for samfundet, men ikke når det er på et total useriøst grundlag.  knægten har jo ikke bevist noget som helst om at der er tale om en succes,  Som John oplyser er der kun et af hans firmaer som har aflagt regnskab med et mindre overskud efter 1½ år. 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

nu må vi se, hvor længe det varer.

hans kunder er ikke særlig tilfredse, når man checker Trustpiloten.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
Men ofte oplever jeg at dem som råber højest ikke nødvendigvis altid dem man bør lytte til. Det viser sig mere end ofte at det er mere tom luft end substans.
Yes

 
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg skal ikke forsvare at Søren Bælum i følge Trustpilot ikke har leveret en ordentlig service til alle kunder. Det må han selv håndtere-

Men jeg har dælme respekt for en fyr som ene mand har startet en shop op med Champagne og Spiritus og på så kort tid har skabt et stærkt brand og bredt sin shop så meget ud at han i sin shop har haft mere end 100.000 besøgende i år. Hvor mange kan matche det?

Gutten har fra morgen til aften pakket flasker og er blevet væltet bagover af det boost forretningen har fået. Desuden er det lykkedes for Søren at finde en ekstern investor som kan finansiere hans vækst. Og det som 19 årig. Jeg kender ikke mange som kan overbevise investorer i den alder og med så kort en levetid at sikre ekstern funding af sit projekt.

I år havde deluxlife positioneret sig i Hellerup-ugen i Skagen. Og i forbindelse med Casper Christensen Tour de Tisvilde fik Søren med få midler rigtig god eksponering og anerkendelse i hans primære målgruppe. Søren har fået stor medie-eksponering på BT og MX, været det mest delte på Facebook i Danmark over 24 timer og meget mere. Så hatten af for at Søren har haft nogen statements som er gået rent ind. Det kommer man ikke sovende til.

Nicolai
Note: Og ja, jeg er farvet af at Søren er en af mine gode samarbejdspartnere og leverandører. Men jeg synes det er fedt at følge unge iværksættere som vil frem. Og det er netop det område vi prøver at sætte fokus på via Amino TV.

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Frisch:
Over de sidste 5 år har Henttilbud aldrig tjent en krone, de gik ud af revisionsmarkedet pga. kæmpetab og har vel akkumuleret lavet et underskud på 15-20 mio. kr.

Hej Frisch

Tak fordi du omtaler HentTilbud i dine indlæg. Men når du udtaler dig om firmaers økonomi, så er du altså nødt til at have kvalificeret information, ellers kan du potentielt være med til at skade firmaets omdømme.

Du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at få uddybet, hvorfor vi gik ud af revisionsmarkedet, så du har de rette faktuelle oplysninger.

Du kan kontakte mig direkte på 2778 1001.

Med venlig hilsen

Camilla

Byggestart/ HentTilbud

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Byggestart.dk / HentTilbud.dk :
Men når du udtaler dig om firmaers økonomi, så er du altså nødt til at have kvalificeret information, ellers kan du potentielt være med til at skade firmaets omdømme.
Wink

Ja og Amino har regler for ikke at hænge firmaer ud.Yes

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som 19 årig, har han sku gjort det godt. I den alder tænkte jeg ikke på andet end det modsatte køn.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I har på mange områder fuldstændig ret - at artiklen er opstillet som tjener millioner på dyr champagne er måske en overskrift man skal tage med en gran salt.
Alt andet lige har han formået at skabe en omsætning - hvilket på et senere tidspunkt kan resultere i en sund forretning med et godt overskud!

At bil m.v. så eftersigende er købt for investerens penge er en hel anden snak - men flere af hans slags;
- Unge der dropper 2 timers TV for at skabe noget istedet, allerede der synes jeg det er rigtigt positivt!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan skal det gøres Yes

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nevermind.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)