Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på min møbel-side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har lige fået skiftet mit design på www.moebelguide.dk til en vinterversion jeg planlægger skal være på til vinteren er ovre.

I den forbindelse vil jeg rigtig gerne have noget konstruktiv kritik på designet, men også brugervenligheden og andet, der falder jer ind.

Håber at få nogle gode svar.

 

Med venlig hilsen Kaspar

www.moebelguide.dk

 

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Folt og informationsrig side. Men jeg synes du bruger for meget plads på dine google adwords reklamer. De tager ganske enkelt for meget af din i forvejen "slanke" design.

Med venlig hilsen

Anders
Ifume.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaspar,

Synes det er et pænt og stilrent site...
Well, nu er jeg nok ikke den der ville læse særlig meget på din side.
Men tror nu godt jeg kunne tænke mig, at du delte artiklerne med nogle flotte linier, der falder i et med sitet.

Da der er så meget tekst på sitet, er det vigtigt at det ikke alt sammen flyder sammen til en stor suppe...
Det er lige det eneste jeg kan komme på.

Så held og lykke med det :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 Rigtig fin side.

En ting jeg dog hæftede mig ved, da jeg lige skimtede siden var, at dine adwords faktisk tager mere af ens opmærksomhed end nyhederne gør. Dine overskrifter er _alt_ for anonyme. Overvej at give overskrifterne seriffer og en mørkere grå farve, end den der er nu.

Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders!

 Mange tak for din feedback. Jeg vil give dig fuldstændig ret i at det er et meget slank design hvor adsense tager en del af pladsen. Jeg har tidligere eksperimenteret med at droppe nogle af dem for at der bliver mere plads, men det har vist sig at det rammer min indtjening meget hårdt.

Jeg har overvejet i stedet at lave margenerne mindre i stedet og dette vil jeg nok også gøre på et tidspunkt, men det tager jo bare en del tid at lave det om.

I øvrigt en god side du har selv med rigtig fornuftige priser. Så ved jeg da hvor jeg skal købe mit parfume næste gang.

 Med venlig hilsen Kaspar Hartmann-Petersen.

 www.moebelguide.dk

 

Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil og Witi.

 Mange tak for jeres gode råd og jeg vil prøve at arbejde lidt med nogle forskellige muligheder når jeg lige har lidt tid til det.

Jeg overvejer at gøre overskrifterne til en mere markant skriftype. Det kan måske også hjælpe med lidt mere opdeling af nyhederne.

Tak fordi i tog jer tid til at hjælpe.

Med venlig hilsen Kaspar.

 www.moebelguide.dk

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)