Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billede af mig selv på siden?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.
Jeg har for nyligt startet Bangs Rengøring som udfører rengøring til private og erhverv.
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til min hjemmeside. Den er ikke færdig endnu men hvis der er en venlig sjæl som vil komme med lidt konstruktiv kritik på siden som den er nu, ville det være helt super! :)
Jeg overvejer om jeg skal sætte et billede af mig selv på siden, hvad er jeres tanker om det?
Hvad synes i om at jeg har sat nogle priser på siden?
Glæder mig til at høre fra jer:)
Venlig hilsen Louise.

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Det er en god ide at sætte et billede af dig selv på dit website. Det gør det lidt mere personligt og det er godt for tilliden.

Jeg vil foreslå at du indsætter billedet enten øverst til højre eller i footeren. Skriv "Louise Bang, ejer" eller lign. som billedtekst, for at gøre det klart hvem billedet forestiller.

Mht. priser, er det som regel en rigtig god ide at få dem på. Det er en af de gennemgående vigtigste ting, som folk kigger efter.

Et lille input mere på dette tidligere stadie af dit nye website: Brug venstrejusterede tekster, det fremmer læsbarheden.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I din menulinje er "om os" en linje under resten af menuen.

Sæt evt hele menuen ned unden logoet :)

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg virkeligt den første der skal kommentere på det kæmpe tomme felt ned til footeren og bagefter? :)

Dit 'tribal' ikon er meget utydeligt hos mig - ser lidt ud som om det er forstørret op. Det ville jeg i hvert fald få ændret.

Jeg synes godt du kan beholde dit billede og gøre det lidt personligt på den måde, det er derudover også et flot billede der passer fint til sidens stil.

Mit umiddelbare indtryk er selvfølgelig at det er en side som en ikke så IT-færdig person har bygget sammen :-) Det gør heller ikke noget så længe det kun skal fungere som et "visitkort" for det at have en hjemmeside. Hvis meningen er at der skal komme kunder den vej, så ville jeg nok overveje en anden løsning.

Mvh
Luc

 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal ikke bare være billede af dig selv, men i høj grad også af evt. ansatte.

Det er vigtigt for kunderne at vide hvem det er der kommer i deres hjem, og evt. kunne vise billedet fra hjemmesiden til naboer, så der ikke opstår misforståelser (politianmeldelser) når en fremmed lukker sig ind i ens hjem.

Og som andre har skrevet - alt for meget tom uudnyttet plads på siderne.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville til hver en tid vælge en, der har billede af sig selv. Det virker mest tillidsvækkende. Og som Fru Hartmann allerede har skrevet, så er det endnu mere relevant, når det er en man skal lukke ind i privaten. 

Du har i øvrigt udseendet helt vildt meget med dig.

Det billede du har på, ser dog en anelse stiliseret ud i farvetoner og også lidt poseret. Det kan godt virke fotomodel-agtigt Jeg er ikke 100% sikker på det altid vil tjene dig bedst når du vil sælge dig til rengøring. Der ville jeg nok gå efter et billede med et mere naturligt og smilende look.

Uanset hvad, så ville jeg langt hellere hyre en med dit billede fremfor en der slet ikke har et :-)

Jeg kom i øvrigt til at tænke på denne her gode artikel da jeg læste dit oplæg og så din hjemmeside.  Jeg synes de to eksempler, der omtales dér viser meget godt hvordan den ene ser upersonlig ud vs den anden som virker bedre :-)

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.

Jeg tror din logo er for højt, den går ned og rykker din menu linje. Som andre også har nævnt er der for meget hvidt luft på din side.

Indsætte et billede på siden vil altid være positiv, evt. på Om os siden.

Hvad system har du lavet din side i?

Vil anbefale at du laver den i www.Wordpress.org , som ville være nemmere at arbejde med.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en god hjemmeside - dog synes jeg, at dit billede skulle være mere fremtrædende. Fandt det under artiklen "om os", som jeg sædvanligvis ikke ville læse. Jeg vil som forbruger og erhvervsdrivende derimod interessere mig meget for din pris - ligesom du nok gerne må forklare lidt mere om skattefradraget for dem, som ikke kender nærmere til denne mulighed.

Vedrørende dine priser. Da prisen i første omgang er vigtigst ved valg af et rengøringsfirma (sammen med at man fremtræder troværdig), så bør prisen være gennemskuelig. Jeg synes ikke det fremgår, hvad jeg får for prisen ud over standardrengøring, men hvad er det? Umiddelbart vil jeg tro, at rengøringshjælp honoreres ud fra en standardpris pr. time og evt. mulighed for rabat ved faste aftaler eller jo flere timer man køber.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)