Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhotel og hvor er det bedst og billigst at købe domæne?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at opstarte en enmandsvirksomhed og vil gerne have et par tips om, hvor det er bedst og billigst at købe domæne samt, hvor det er bedst at få den hostet?

Når jeg skal i gang med at lave hjemmeside, hvilken slags anbefaler i mig at bruge? Jeg har hørt om Wordpress. Er det godt og nemt at gå til eller er der nogen, som har et bedre bud??

Mvh Jonas

Fra Møllergade 95a, 1.th
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan helt sikkert anbefale Unoeuro.com ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jonasrj2:

Hej

Jeg er ved at opstarte en enmandsvirksomhed og vil gerne have et par tips om, hvor det er bedst og billigst at købe domæne samt, hvor det er bedst at få den hostet?

Når jeg skal i gang med at lave hjemmeside, hvilken slags anbefaler i mig at bruge? Jeg har hørt om Wordpress. Er det godt og nemt at gå til eller er der nogen, som har et bedre bud??

Mvh Jonas

Bedst og billigst går sjældent hånd i hånd - særligt i dette marked. Det du typisk får ekstra for pengene af hos de lidt dyrere er mere kundeservice, og hurtigere servere. Det betyder noget fordi en bedre kundeservice vil kunne spare dig for mange timer med at rode med et problem hvis det alligevel bare er noget der måske tager 5 minutter at fikse, eller at vente på svar.

Hurtigere servere giver dig selvsagt bedre hastigheder på din hjemmeside.

Fra Gravens
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Profillageret.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi skiftede fra Meebox til cHosting, og kan kun anbefale dem.... Fik et boost i performance, og til billige penge. De har også One-Click installer til de fleste CMS systemer.

Profillageret.dk - Alt i tætningslister & gummilister

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jonasrj2:
Jeg er ved at opstarte en enmandsvirksomhed og vil gerne have et par tips om, hvor det er bedst og billigst at købe domæne samt, hvor det er bedst at få den hostet?

Hej Jonas

Ikke alene bedst men ligeledes også det billigste er at gå ind på webhosting.dk og købe et webhotel, de kan sælge dig et webhotel med domænenavn (.dk) for 45,00 kr. med 3mdrs webhotel med i prisen. De har ligeledes meget hurtige servere og en sublim supportafdeling/sektion.

/Niels

 

Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

UnoEuro, de har også 1-klik installers til CMS systemer, lige hvad det lyder til du søger :)

Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen alle sammen!!  Big Smile Jeg har nu købt domæne og plads på webhotel..

Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart Uno euro. Det er nemt, billig med understøttelse af flere platforme og ikke mindst en masse muligheder for One click installation.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)