Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil kaffevogn Vestegnen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Frozzy friends Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej går med tanken om at købe en Ape 50
Kaffevogn, og få den Stillet op i et indkøbscenter i Vestegnen. Har snakket med centret, men mon der er salg for kaffe i er indkøbscentrr i Vestegnen og ef folk her vant til salg fra boder og ville sådan en kaffevogn kører. ?? Håber nogen derude kan hjælpe.
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville ikke mene at vestegnen er det bedste klientel. Det kommer dog selvfølgelig i høj grad an på hvilket center der er tale om. Hvis du sætter en kaffevogn op i Hvidovre Centeret så tror jeg ikke du skal regne med den store omsætning. Hvis det derimod er Waves shopping så der nok lidt bedre indtjeningsgrundlag. Men i bund i grund konkurrere du jo med de andre steder i det pågældende center som sælger kaffe. Hvis det er et center uden mulighed for take-away kaffe så er der måske en fin mulighed.

Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Frozzy friends Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Rødovre centret jeg har i tankerne. Kan det mon køre der?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart satse på strøget i København der er mange mennesker og din chance for en god omsætning vil jeg spå til og være god.

Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Frozzy friends Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Ja strøget ville være godt men der er allerede nogle det samt det kræver rød tilladelse osv. Andre gode steder og ideer evt? Så du tror ikke vestegnens vil være et godt sted.
Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nylig hørt om Kalles Kaffe som netop har sådan nogle små vogne. :-)

Nicki

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)