Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentlig inspirations portfolie!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Amino'er..

 Jeg vil gerne bede om en vudering samt evt. konstruktiv kritik af et design jeg har udarbejdet her til aften.

 Det er min personlige hjemmeside, Yngvi.dk der skal være mit offentlige portfolie samt visitkort. Et sted hvor jeg viser hvad jeg laver, giver tips og tricks ud i form af tutorials indenfor design.. og lignende. Det skal være muligt folk kan få inspiration af mit arbejde, og evt. kontakte mig, hvis jeg skal udføre et job for dem.

 

Link: http://yngvi.dk/  (Åbner i nyt vindue)

Dbh. Yngvi

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor er der et billede af en som ikke er dig selv, når det nu er en personlig blog ?!

alle de krydser irriterer mig lidt ... de betyder for mig "Stop"...

Hvad skal du egentlig bruge en kalender oversigt til... jeg har aldrig forstået hvorfor den er en del af wordpress standard template... 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:
vorfor er der et billede af en som ikke er dig selv, når det nu er en personlig blog ?!
 

Det er faktisk bevidst lige nu. Jeg har ikke haft mulighed at stille til fotografi lige p.t.. Men det er meningen renderet skal skiftes ud, med mig selv. Designet vil også være udklippet således, at det kan udskiftes. - Så det punkt har jeg taget højde for.

 

Mht. de krydser, så har jeg ikke tænkt det sådan. Dejligt du lige pointerer det. Det er mere istedet for at have en traditionel pil eller andet.

 Og ang. kalenderen skal den bruges til at trykke på nogle af mine blogs fra fx d. 2. november or so.. Det er ikke mere end det. + man samtidigt ganske unødvendigt kan se datoen.

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)