Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Weekendtilbud på salgsbreve og pressemeddelelser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg har brug for lidt nye referencer, tilbyder jeg at skrive pressemeddelelser og salgsbreve for bare 495 kroner + moms til og med mandag den 10. november.

Prisen er er incl rådgivning og målgruppeanalyse.

Jeg er uddannet journalist og har flere års erfaring fra forskellige danske magasiner og dagblade, så jeg ved, hvad der skal til, for at få en pressemeddelelse gennem nåleøjet. Jeg har også stor erfaring med salgsbreve - og mit seneste har resulteret i en øget omsætning på 76.000 kroner.

Hvis jeg også skal sende pressemeddelelsen ud koster det 295 kroner + moms. Jeg har sammen med en række kolleger udarbejdet en mailliste, som har vist sig at være ekstremt effektiv.

Jeg er naturligvis også klar med et godt tilbud på professionelle  SEO-tekster eller hjemmesidetekster, hvis det er det, du lige mangler :)

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lørdag er besat, men har stadig hele søndag og en halv mandag fri for opgaver - så byd endelig ind, hvis I har en opgave :)

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj

Jeg vil blot tillade mig at høre, hvordan du har målt dit seneste salgsbrev til en øget omsætning på 76.000 kroner. Altså helt teknisk – hvilke parametre har I brugt? 

Mvh., Christian 

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

I dette tilfælde var det let at måle, for i salgsbrevet reklamerede kunden for et tilbud, som ikke er annonceret andre steder - derfor kom kunderne med salgsbrevet i hånden eller refererede til det, når de kontaktede ham. 

Dbh Maj

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maj

Ok, tak for deling. Det giver rigtig god mening. 

Mvh., Christian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)