Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man have en fornuftig webshop lavet i Wordpress?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har i nogle eksempler på nogle gode velfungerende webshops lavet i wordpress?

Jeg skal til at have lavet en hjemmeside til min butik, hvor jeg også vil have et shop modul - så er lidt usikker på hvordan man gør det bedst muligt :)

Tak på forhånd

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagtens, er igang med en shop til en ven i wordpress, og synes det er ganske udemærket. Alt virker, mangler ikke noget

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kommer selve betalingsmodulet til at foregå med hvilket system ? :) Og kan man se det du laver?

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Det kan man sagtens. Det det i sidste ende kommer an på, er ikke så meget systemet, men mere de evner og tid man ligger i projektet. Vi har f.eks. lavet en webshop til et nyt dansk tøjmærke P.L.N. Denmark. Webshoppen er bygget i Wordpress, woocommerce og har paypal som betalingsmetode. Det fungere helt uden problemer.

Du kan se den på plnofficial.com


Sig gerne til hvis du vil vide mere omkring sådan en løsning.

God aften! 

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er lukket lige pt..

http://pusatstickers.dk

Men du kan lave systemet mere eller mindre som du ønsker det, og lave det med de betalingsmuligheder du vil(nogle kræver aftaler)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved i om der er lavet undersøgelser der viser hvorvidt paypal betalingsløsningen afskrækker folk fra brugen af webshops? 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vores overbevisning, at PayPal bliver mere og mere accepteret til brug af betaling - det er desuden dejligt let for en iværksætter at komme i gang med at modtage online betalinger, da det ikke koster noget i opstart, men der imod en procentsats af det du sælger for.

Ved f.eks. Epay eller QuickPay, kræver det at du har en indløsningsaftale hos NETS, det gør ofte processen længere, når /  hvis du står med en deadline for at åbne en ny shop.

Vi har ikke nogle tal eller undersøgelser på hvor mange eller hvor udbredt PayPal er, men i USA, bliver det brugt rigtig meget - og vi tror at det er et spørgsmål om tid, før det for alvor bliver 100% trusted her hjemme.

Håber det var svar nok. 

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Prik&Streg Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Mit site www.prikogstreg.dk er også lavet ud fra en Wordpress / WooCommerce skabelon og har udelukkende PayPal som betalingsmetode.

Hvis jeg skal gøre det op, så tror jeg kun det drejer sig om en 2-3% af kunderne der ikke har ville bruge PayPal og har mailet til mig og spurgt, om de kunne få lov at betale via konto.

Jeg ved ikke 100% hvor mange der så ikke har taget kontakt men blot er blevet afskrækket, men jeg tror ikke det er mange, for jeg kan jo følge alle ordrer der bliver lagt derinde inden man kommer til PayPal, og det er ikke mange der springer fra.

Så tror sagtens du kan gøre det som en fornuftig start, alt afhængig af hvilket produkt du sælger (målgruppen skal nok som udgangspunkt være ok fortrolige med PayPal...)

Jeg kunne dog godt selv tænke mig at kunne tage dankort, men har hørt det koster meget, og det er jo ikke et stort foretagende jeg har.. ved dog ikke så meget om det, så erfaringer høres gerne.

PERSONLIGE POSTERS SAMT BØRNEPLAKATER:

http://www.prikogstreg.dk

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder fint :)

Hvis jeg nu allerede har en Nets aftale til kort i butikken vil det betyde at jeg skal have en ny aftale særligt for webshop eller kan man bruge samme aftale til det? 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også lave en til butik - og her har NETS nogle yderligere regler.

Det er regler som: Handelsbetingelser, mulighed for at se en demo af webshoppen, her skal der være mulighed for at de kan ligge produkter i kurven, de skal kunne se betalingsikoner, priserne skal listes som 100 DKK i stedet for 100 kr. f.eks. og derudover skal domænet fysisk ejes af den person / virksomhed, som ansøger om en indløsningsaftale.
- Hele processen tager gerne alt fra 2 til 4 uger. 

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)