Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp min blog er væk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i længere tid arbejdet på en ny blog/hjemmeside i wordpress, som næsten er klar. Jeg har lært meget og er vidst blevet en smule modig. Her til aften har jeg fundet ud af hvordan jeg tilføjer affiliate banner i bunden af et indlæg. Men jeg kunne godt tænke mig at sætte det ind i skabelonen, istedet for at skulle indsætte det i hvert eneste indlæg. Jeg har ingen anelse om hvor det skulle være, men prøvede mig lidt frem. De 2 første steder kunne det slettes igen og ingen skade sket. Men det 3. sted kommer den her tekst frem på en blank side 

Parse error: syntax error, unexpected '<' in /var/www/annetteskager.com/public_html/wp-content/themes/Naomi/includes/custom_post.php on line 31

Nu kan jeg ikke komme ind i skabelonen og se hvad der er sket. Da jeg fik den her ovenstående tekst på skærmen, trykkede jeg tilbage for at slette linket i skabelonen og trykke gem. Men så snart jeg trykker gem, skriver den ovenstående. Nu kan jeg slet ikke bevæge mig rundt i kontrolpanelet. Skriver jeg adressen til hvor siden burde ligge, for jeg samme sætning:(. Hvordan kommer jeg videre ? Nogen der kan hjælpe ?

Venlig hilsen Annette

www.Annetteskager.com

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Annette.

Du er ikke den første ej heller ikke den sidste som kommer til lave det lille trick :)

Det kan nemt ordnes ved at bruge FTP.

Da du købte dit webhotel, hvor hen det nu måtte være. Der fik du tilsendt koder og adgang til forskellige ting. Der i mailen burde der stå bruger og kode til din FTP konto. Log ind, fin frem til custom_post.php og slet det du havde lagt ind til at starte dem. Derved burde det hele vende tilbage som før.

Har du ingen anelse hvad det er jeg taler om, så kan jeg sagtens hjælpe dig, uden omkostning. Fordi jeg elsker december og jeg snart har en lang ferie :)  Du kan skrive en privat besked til mig, hvis du vil tage imod min hjælp, så andre ikke kommer til at snuppe de følsomme oplysninger.

Hav en god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet til dig, men fandt faktisk selv frem til det du beskrev. Mit problem er nu at når jeg sletter og trykker gem, så kommer linket som jeg sletter frem igen ?

www.Annetteskager.com

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette.

Øhm, du må lige specificere det en smule. Du skriver når du sletter og gemmer så kommet linket frem igen.

Er det din affiliate banner du prøver at slette?

Modtager du så samme fejl som før hvor du ikke kan logge ind? eller er dukker banneret så frem på siden?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg går ind via Unoeuro og finder det frem du skriver. Her kan jeg så se linket nederst som jeg har tilføjet. Jeg sletter det og trykker gem, men det kommer bare frem igen når jeg trykker gem. Og ja jeg får stadig samme linie som før. Kan det have noget at gøre med hvilken computer jeg sidder med ? Der står nederst tryk Alt+s for at gemme, og der kommer bare et mærkeligt tegn frem når jeg trykker på det. Derfor klikker jeg på knappen hvor der står gem med min mus.

www.Annetteskager.com

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver lige en privat besked til dig.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)