Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj alle iværksættere..

Jeg skal have lavet en webshop, og søger derfor en venlig sjæl som kan hjælpe mig eller råde mig til hvem jeg skal have fat i?

Jeg har købt domæne, og skal have lavet webshoppen som det næste. Til at starte med skal det bare kører som en side hvor man betaler med paypal eller Mobilepay og bankoverførsel, ikke mere!

Hvem kan hjælpe mig?


Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Først og fremmest, fedt at du vil igang som webshopindehaver. Vi vil meget gerne hjælpe dig med at få udviklet en ny og flot webshop. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvori du kort beskriver dit koncept, samt skriver dine kontaktoplysninger. Så kan vi tage en uforpligtende dialog om hvordan vi vil lave din kommende webshop.

Du kan læse mere om os på Erhvervshjemmesider.dk, samt set udvalgte referencer.  

Jeg glæder mig til at høre om dit projekt. 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

www.magnate.dk har vi benyttet os af scannet, hvilket vi har været fint tilfredse med. 

Tøj til mænd - Bruuns Bazaar & John Henric

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv gerne til mikkel_1_j@hotmail.com så kan vi finde et godt tilbud til dig :)

Hilsen Mikkel.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også varmt anbefale du starter ud med wordpress og fx Woocommerce eller lign.

Så får du dine produkter derud snarrest muligt og kan optimere lidt efter lidt, som du kommer ind i tingene.

Med venlig hilsen

Mr_chill

________________________________________________________________________________________

www.kanelogpeber.dk - Kanel og peber i store mængder til 25 og 30 års fødselsdage

Fra Dyssegård
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 55
Fra  www.rebusta.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Autobelysning.dk:
hvem jeg skal have fat i?


Jeg vil klart anbefalde Dandomain.dk. De har nogle gode løsninger og de har en god kundeservice hvis du har et spørgsmål under din opsættelse af din webshop. Der er også mange der bruger det her inde på Amino, så her kan du også få hjælp til webshoppen!   

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)