Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken udbyder vil I anbefale til en hjemmeside?
Findes der nogle gratis?
Vil I anbefale, at jeg får en professionel til at lave det, eller prøver mig frem?

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TLBCBJ.

Først og fremmest vil det kræve at du uddyber, mere nøjagtigt hvad din hjemmeside skal kunne/bruges til. :)

Men umiddelbart har jeg rigtigt gode erfaringer med at bruge UnoEuros Hosting, og lægge Wordpress Templates på den.

Hvis du skal have hjælp til dette, grafisk arbejde eller andet - så skal vi nok finde en skarp aftale til dig.

Se også www.davidmetzon.dk

Rigtig god dag.

Dbh. david :)

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Son David skriver, så kommer det an på, hvad din hjemmeside skal kunne.

Hvis det blot er en information (Afiiliate, firma, Adsense eller lign.), så er det nemt at smide en Wordpress op.

Skal du ud i en webshop, vil jeg anbefale dig enten at få en professionel til det eller bruge færdige systemer som Magento, DanDomain eller lign.

Mht. til hosting, så anbefaler jeg klart One.com. Det er både billigt og de har 24/7 support. 

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot en tilføjelse, jeg vil aldrig anbefale One.com - men i stedet anbefale unoeuro, da det er markant bedre. Der er 3 ting der gør at one.com ikke er anbefalelsesværdige: 

1. Du har ikke ordentlig ekstern database adgang, hvilket betyder man skal bruge deres PHPmyadmin.

2. Man kan maks sende 20 automatiske mails om dagen, fra ens hjemmeside, så bliver servicen blokeret. DVS. hvis man har en kontaktformular på ens hjemmeside, og den sender en mail til brugeren og en til admin, vil man maks kunne modtage 10 henvendelser / ordre mv. om dagen. Det er ikke optimalt. 

3. Man har ikke mulighed for at opsætte cronjobs. 

Unoeuro giver alle disse muligheder, jeg er dog ikke opdateret helt på one.coms priser, men jeg forestiller mig ikke de går under 7.5 kr. pr. måned. 

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har behov for sparring i forhold til dit projekt, så giv os gerne et kald: 33 11 11 27 eller besøg os på Youwe.dk - Vi kan både hjælpe med Dandomain og Wordpress, og kan også bare give dig gode råd og vejledning hvis du ønsker at prøve selv. 

Med venlig hilsen

Klaus Andersen
Youwe.dk 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Andersen:

Blot en tilføjelse, jeg vil aldrig anbefale One.com - men i stedet anbefale unoeuro, da det er markant bedre. Der er 3 ting der gør at one.com ikke er anbefalelsesværdige: 

2. Man kan maks sende 20 automatiske mails om dagen, fra ens hjemmeside, så bliver servicen blokeret. DVS. hvis man har en kontaktformular på ens hjemmeside, og den sender en mail til brugeren og en til admin, vil man maks kunne modtage 10 henvendelser / ordre mv. om dagen. Det er ikke optimalt. 

Ved ikke om du har opdaterede infom men det er 20 mail hvert 5. minut lige nu i hvert fald :)

Alt det andet er jeg dog enig med dig i, plus de er lidt langsomme deres servere. Så tror jeg unoeuro er dem jeg ville anbefale også. 

One.com koster vist 15.- pr måned efter det nye system med flere domæner pr. webhotel, men det er stadig ikke det værd, hvor unoeuro koster ja... 1 euro pr. måned :)

Skal du have en informationsside, så kan du nok godt selv klare det, men vil også anbefale at du får en professionel til at kigge på det, hvis det er et større system, eller en webshop :)

Held og lykke med det

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tøj til mænd - Bruuns Bazaar & John Henric

Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også anbefale ScanNet fra Kolding. De er altid flinke og rare og har nogle OK priser. 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har mod på at lave den selv med f.eks WordPress (hvilket er super nemt) så tjek evt. NemProgrammering.dk ud, her kan du nemlig lære at lave din egen hjemmeside Smile

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)