Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal jeg betale skat?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg har begivet mig ud i at lave en lille shop på facebook, men jeg er blevet i tvivl om hvor meget jeg må tjene uden at skal betale skat. Kan i hjælpe mig med at svarer på det. Nogle mener det er 10K ander 50K, nogle siger det er om måneden andre siger det er pr. år. Hjælp hjælp. :D

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som om du blander skat og moms sammen. Skat skal du betale af den første kr du tjener, mens moms skal du betale, når du kan se du kommer over 50.000 kr på et år.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Skat skal du betale af den første kr du tjener

Hun har vel et fradrag? Det tror jeg nemlig også hun blander lidt sammen med det andet. Trådstarter bør altså både læse lidt op på skat, moms, fradrag m.v. og her er http://johnhannover.blogspot.dk/ et godt sted at starte. Godt nytår :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep  skat fra krone ET men ja hvis ikke man har brugt sit fradrag, så 8% AM bidrag fra kr 1 op til fradraget og derefter ialt 44%

Moms krav fra forventet oms 50.000 på 12 mdr og det er så faktisk ikke en udgift eller noget man skal betale, men noget som ens kunder - hvis de ikke er momsregistrerede skal betale. Det er godt med det samme at forstå, at moms ikke er en udgift (og den er derfor ikke med i fortjeneste og heller ikke del af skatteberegning)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

LiseØ:

Hej! Jeg har begivet mig ud i at lave en lille shop på facebook, men jeg er blevet i tvivl om hvor meget jeg må tjene uden at skal betale skat. Kan i hjælpe mig med at svarer på det. Nogle mener det er 10K ander 50K, nogle siger det er om måneden andre siger det er pr. år. Hjælp hjælp. :D

Jeg har aldrig forstået at når nogen fra blå eller rød stue spørger -  at i blæser akademiske svar op.

Metaforisk set ved Rød eller blå stue ikke at 2+2 = 4   og de ved heller ikke at hvis 2+2 ikke er = 4 så er det forkert 

Serie

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)