Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DBA

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har efterhånden tænkt over, hvordan man starter en hjemmeside op, som har samme koncept som DBA. 

Ideen med hjemmesiden skal omhandle salg og køb af biler og forskellige dele af biler. Så er min ide, at folk kan lave annoncer om det de vil sælge. Jeg vil selvfølgelige lave en masse af reklame, hvor jeg vil forsøge at få så siden kan komme op og at gøre. 

Men hvordan vil man kunne starte sådan noget op. 

M.V.H.

Fnuttie. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til mig på info@mediaplace.dk jeg har en hjemmeside som du efterspørger billigt til salg.

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også haft gang i lidt på BuyMe.dk, det kan være, at du har lyst til et samarbejde?

Tanken var også, at tilbyde salg af ydelser.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Selve den tekniske løsning kan laves i dit foretrukne CMS system, Joomla/wordpress osv, med et passende template til. Et godt søgeord til templates af den art er "classifieds".
Hvis altså ikke det skal kodes fra bunden som det bliver foreslået længere oppe.

Jeg tænker dog at det må være svært at bryde igennem indenfor det marked, da der jo er en del store spillere allerede, dba, guloggratis, bilbasen osv. og de er nok svære at trække folk væk fra, medmindre du har noget helt unikt og en hulens masse reklamepenge..
Problemet er jo også nok at folk vil lave deres annoncer der hvor der er potentielle købere/brugere for at få eksponeret deres annoncer mest muligt.
De etablerede spillere sidder vist rimeligt solidt på det marked..

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jacob skriver, så er det sværeste nok at tiltrække kunder, også selvom det er gratis at oprette annoncer, da man jo ikke gider oprette en annonce som ingen læser eller finder på nettet.

Der ligger nok en del arbejde i, at kontakte folk og få dem til at oprette annoncerne også selvom de ikke bliver læst, men man skal jo starte et sted, og sitet skal jo bruge annoncer.

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)