Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webside udbyder skal man vælge??

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle :)

Jeg går rundt med ideen om at starte min egen webshop, men synes det er et stort virvar at vælge hvem man skal have til at designe sin shop.
Jeg står lidt imellem Danhost og Dandomain.

Vil gerne høre hvad jeres erfaring/mening er om de to udbyder?

På forhånd tak
Hilsen Tine :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skive
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

Men så tænker jeg at når man så skal have en designer til at lave webshoppen, kommer det så ikke hurtig til at koste flere tusind kroner??

Det er første gang jeg springer ud i webshop verdenen, og havde ikke tænkt mig at der skulle ligges mere end 50.000 i webshop, varelager, nets aftale osv. ( hele opstarten )

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tine

vil sige det afhænger meget af, hvilken virksomhed du vælger. Men endnu mere afhænger det af, hvad du ønsker for en shop / funktioner i shoppen.

Hvis en Danhost / Dandomain shop kan gøre det, ja så vil jeg bestemt anbefale dig at få en Prestashop eller Wordpress løsning i stedet.

Der er rigtig mange fordele ved Prestashop / Wordpress, hvis du sammenligner med de 2 nævnte. Bl.a. SEO / synlighed, udvidelsesmuligheder m.f.

Du bliver nødsaget til at tænke lidt langsigtet, f.eks. at eje sin webshop selv eller have muligheden herfor er ekstremt vigtigt.

Dette kan man ikke komme til med de 2 udbydere du nævner her. Hvilket kan give store vanskeligheder i visse tilfælde.

Du kan evt. kigge på en af vores Webshop løsninger

Her er der mulighed for, at eje shoppen selv. Os uden det skal koste dig mange penge.

Kontakt os gerne for, en uforpligtende og uddybende snak :)

<- Jesper

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min side liggende på One.com til 14 kr./mdr. - Fik en pro til at lave siden for i alt 5500.. Prisen afhænger af, hvor meget der skal laves, men kan klart anbefale dig at få en til at lave den i wordpress for dig :) - Det gør det også nemt at optimere senere ;)

Læg evt. opgaven ud i Freelancer. Men vær MEGET grundig i din beskrivelse af, hvad du vil have.. Og tag ikke nødvendigvis det laveste eller det højeste bud ;)
Jeg har en reference, fra ham jeg fik min lavet hos.  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Tine123,

Fedt at du vil prøve at starte selv!

Som andre nævner, synes jeg det vil være en ide for dig at ligge din opgave i Amino freelance - det koster dig ikke noget.

Derudover synes jeg du skal overveje grundigt, hvad det er du vil. For de besøgende kommer ikke af sig selv. Læs op på hvad det kræver at starte en webshop, tag eventuelt et gratis online kursus, så du ved hvilke ting du skal ligge fokus på, specielt her i din opstart.

Når du er kommer så langt, og hvis du ikke vil ligge din opgave i Amino freelance, er du velkommen til at skrive til mig, og få et bud på hvad en sådan webshop kunne koste - på: anders@hype-media.dk

Mvh.
Anders 

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Anders jytzler skriver så kommer dine kunder ikke af sig selv. Så hvis du ikke allerede kender lidt til hvilke udfordringer du for som web shop ejer i forhold til SEO , blive synlig på nettet, få besøg ind etc. ville det være en rigtig god idé at starte med dette før du for lavet en shop.

specielt hvis du vil sælge produkter med en eller anden form for udløbsdato. for køber du et vare lager ind og ikke for det solgt før det er over sidste salgsdato, Ja så er det noget skidt. Taler af erfaring ...

Fra Skive
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Tak for dit svar :)
Jeg er 100 procent inde i hvad det kræver og ved hvad jeg vil sælge, hvor jeg skal ligge min reklame og alt det :)

det eneste der forhindrer mig i at starte op er at jeg ikke aner hvad/hvem jeg skal vælge til at lave selve shoppen, men jeg vil helt sikker gå videre med Amino freelance og se hvad de kan tilbyde, og ellers kan det være du hører fra mig :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Fra  YouWe ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine,

Super godt, du allerede har styr på produktet og specielt hvordan du skal få kunder til din shop. Det er der de fleste går galt i byen, fra starten.

DevsSolution får det til at lyde meget skidt, at leje et webshopsystem, som man gør hos DanDomain, men jeg har selv drevet webshops i mange forskellige shopsystemer, herunder Wordpress, Opencart, Joomla og Magento. Jeg har som webshopejer, aldrig oplevet et bedre system at arbejde i, end DanDomain, hvorfor min virksomhed nu er blevet designpartnere hos DanDomain.

Der er begrænsninger, når du vælger en DanDomain løsning, men med Webshop 8.1 fra DanDomain, og specielt deres nye API, kan man komme rigtigt langt, hvis man skulle blive så stor, så man får mere specielle krav. Det er ikke stort anderledes end Apple iOS vs. Android. iOS er et mere lukket system, men alligevel vælger rigtig mange det, fordi det netop er brugervenligt og "det virker".

Man skal samtidig huske, at telefonsupport hører med i det du betaler for at have din shop liggende hos DanDomain.

Du kan få et fint begyndershop på en DanDomain løsning fra 3.499 kr. + 398 kr./md. Det dækker over selve systemet, hosting og telefonsupport. Derudover skal du regne med ca. 330 kr./md. til betalingsgateway og indløsningsaftale - Det er dog det samme, uanset hvilken shop du vælger.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have hjælp til en DanDomain shop, alternativt lægge opgaven ud på Freelancer, hvor jeg også gerne byder ind.

Med venlig hilsen

Morten Sakariassen
YouWe - Certificeret DanDomain Designpartner 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Sakariassen:

Hej Tine,

Super godt, du allerede har styr på produktet og specielt hvordan du skal få kunder til din shop. Det er der de fleste går galt i byen, fra starten.

DevsSolution får det til at lyde meget skidt, at leje et webshopsystem, som man gør hos DanDomain, men jeg har selv drevet webshops i mange forskellige shopsystemer, herunder Wordpress, Opencart, Joomla og Magento. Jeg har som webshopejer, aldrig oplevet et bedre system at arbejde i, end DanDomain, hvorfor min virksomhed nu er blevet designpartnere hos DanDomain.

Der er begrænsninger, når du vælger en DanDomain løsning, men med Webshop 8.1 fra DanDomain, og specielt deres nye API, kan man komme rigtigt langt, hvis man skulle blive så stor, så man får mere specielle krav. Det er ikke stort anderledes end Apple iOS vs. Android. iOS er et mere lukket system, men alligevel vælger rigtig mange det, fordi det netop er brugervenligt og "det virker".

Man skal samtidig huske, at telefonsupport hører med i det du betaler for at have din shop liggende hos DanDomain.

Du kan få et fint begyndershop på en DanDomain løsning fra 3.499 kr. + 398 kr./md. Det dækker over selve systemet, hosting og telefonsupport. Derudover skal du regne med ca. 330 kr./md. til betalingsgateway og indløsningsaftale - Det er dog det samme, uanset hvilken shop du vælger.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have hjælp til en DanDomain shop, alternativt lægge opgaven ud på Freelancer, hvor jeg også gerne byder ind.

Med venlig hilsen

Morten Sakariassen
YouWe - Certificeret DanDomain Designpartner 

Hej

og hvad gør man hvis man bliver træt af dandomain og vil flytte ?

Hvis man flytte til f.eks prestashop.  Woocommerce , hvad med design etc.. ?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)