Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af hjemmeside!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg er igang med at starte min egen sneaker(sko) Accessories Online Shop. Jeg har fået sat my rimelig ind i det. Har lavet aftaler med leverandører verden over (bliver dog først bestilt bør alt er på plads m. Webside, omsætningsplan og mail adresse). Jeg vil høre hvad der er bedst:
At lave sin egen hjemmeside (i såfald hvilken)?
Eller at få et profesionelt firma til det (i såfald hvilket)?

Håber i kan hjælpe

Frederik

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Jeg har lagt et tilbud på en gratis PRO PRESTA webshop iflg link her http://www.amino.dk/forums/t/246108.aspx 

Det eneste jeg kræver, er at du køber du nogle (der findes flere firmaer der levere) addons (special feature tillæg) så jeg kan pimpe din shop op til det maximale.

Jeg vil hjælpe dig med få den bedste og billigste host og hjælper hele vejen igennem.

Shoppen er din og jeg hjælper gratis i den første tid og derefter kan du frit vælge support fra hvem som helst, da jeg bare gerne vil lave en special super shop og ikke andet.

Prestashop er dejlig nem at arbejde med og du behøver ikke leje en butik, da du ejer den og ikke skal betale dyre domme hver måned for en shop.

Pøj pøj med det.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 

Det lyder som et spændende fortagende som du er ved at etablerer. 

Vi vil meget gerne være behjælpelige med udarbejdelsen af en professionel og moderne webshop til din forretning. Vi udarbejder effektive webløsninger til erhverv, til overkommelige priser. 

Du kan se hvad vi tidligere har lavet for vores nuværende kunder på vores referencerside. Hvis du ønsker at læse mere om hvordan vi arbejder, og hvem er vi, så besøg Erhvervshjemmesider.dk

Jeg vil meget gerne høre lidt mere specifikt ind til dine behov og ønsker til din webshop. Du er meget velkommen til at kontakte mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller på tlf. 27 58 02 92. Så kan vi tage en uforpligtende snak om dine muligheder. 

Håber på at høre fra dig :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Det lyder spændende.

Hvis du bare har lidt IT-snilde, så kan du nemt og hurtigt sætte en WordPress løsning op med et købt temadesign.
Hvis du vil have en professionel webshop med et skræddersyet design og fokus på brugeroplevelse, så vil jeg anbefale at du finder et professionelt webbureau.

Det ene er billigt og tager lidt tid. Det andet giver helt afgjort det bedste resultat, men koster også lidt.

Al held og lykke med projektet!

Mvh
Anders 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)