Hej, og tak fordi du ville læse min tråd. Jeg står og arbejder på min egen personlige hjemmeside med webløsninger indenfor WordPress opsætning, online markedsføring og freelance bogføring. Det er selvfølgelig svært at få en masse kunder, uden at have nogle referencer. Jeg står derfor, og har afsat noget tid til at få nogle. Jeg tænker Amino var en perfekt måde at få dem på. Jeg forventer ikke en eneste krone (fedt, ikke?). Det kan være, hvis du ejer en mindre virksomhed der mangler noget digital markedsføring, hvis du blot ønsker en personlig blog du kan arbejde på, eller hvis du er ved at starte en webshop op. Jeg giver én gratis "pakke" inden for mine kategorier: WordPress-opsætning Online markedsføring Freelance Bogføring Det eneste jeg kræver retur, er en lille tekst angående hvad du synes om mit arbejde. Kort sagt; synes du, det jeg har lavet er det rene lort, så fortæl endelig det. Jeg ønsker kun at mine referencer skal være 110% ærlige. :-) Hvis du lever i Københavns-området, så er jeg også frisk på en kop kaffe på en café, så du kan snakke om din idé. Skriv endelig til mig her på Amino, jeg tjekker ofte. Jeg skriver tilbage til dig så vi kan få udvekslet informationer, og begynde arbejdet. Tak!
|
Hej
super tilbud.
Min bror har denne side
http://www.persorensen.com
Hvad kan du tilbyde ham ? Han mangler i hvert fald tekster på siderne.
Mvh Anders