Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis dansk webshop CMS

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter et GRATIS webshop system (CMS) som kan køre på et gratis .dk subdomæne og med Paypalbetaling. Kan det være rigtigt at der ikke findes nogle der tilbyder dette?

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

?

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nabino:

Jeg leder efter et GRATIS webshop system (CMS) som kan køre på et gratis .dk subdomæne og med Paypalbetaling. Kan det være rigtigt at der ikke findes nogle der tilbyder dette?

Først skal du jo finde en udbyder som tilbyder et gratis subdomæne med understøttelse af PHP, MySQL og FTP. Herefter kan du jo installere WordPress, Woocommerce og hertil knytte Paypal betaling. Så det mener jeg da sagtens kan lade sig gøre. 
Det skal dog understreges at det nok er en bedre ide at køre et webshop system på et rigtig domæne. Det kan jo sagtens koste under 200 kr. pr. år at drive dette og det er bestemt ikke spildte penge. Udover de SEO fordele der er ved dette, vil mange flere kunder også have mere tiltro til et rigtig domæne. Så det vil jeg kraftigt anbefale.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas og tak for svar. Kan du komme med et eksempel på en udbyder der tilbyder wordpress-webshop på deres .dk subdomæne for jeg kan ikke finde nogen...

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Serverplads.net tilbyder vist et subdomæne + gratis webplads og 1click installering af WordPress (hvorefter du må installere Woocommerce). Jeg har dog ikke selv prøvet servicen. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Men subdomænet skal være et .dk subdomæne. Ikke et .net subdomæne 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har du faktisk ret i - det er ikke danske, men udenlandske subdomæner de tilbyder tilknyttet. Jeg har også søgt efter services med danske subdomæner (som der var masser af i gamle dage), men dette findes umiddelbart ikke mere (måske andre kender disse). 

Du har dog nu fundet et gratis sted at hoste dit site. Så skal det eneste du skal betale til jo være et DK domæne til 45 kr. pr. år. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et .dk domæne, Er det muligt at flytte det gratis til Serverplads.net, så jeg, som du siger kun skal betale for domænet til DK-Hostmaster?

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har adgang til DNS behøver du ikke flytte fra din domæne-registrar. Du skal bare sørge for at domænet peger på den IP som dit (gratis)webhotel benytter.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Tømreriet Ulriksen & Thomsen Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja du kan, står i bundden http://serverplads.net/hosting-pakker/

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)