Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Bogholderi

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har læst en del om online bogholderi for mindre virksomheder og iværksættere, men er der et marked for det i Syd-/Midtjylland?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm - er lidt usikker på dit spørgsmål. Er du bogholder/revisor, som vil tilbyde det, eller har du et firma i Syd-/Midtjylland, som ønsker det, og søger nogle med erfaring med det?

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bogholder, og det er et spændende koncept. Jeg er dog i tvivl om, hvor udbredt det er, og om små virksomheder vil benytte det.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg driver selv en lille virksomhed - hvis du fortæller lidt om konceptet, så kan jeg jo fortælle dig om jeg ville overveje sådan et koncept, og så får du jo også lejligheden til at "sælge" lidt allerede nu Wink

//Morten

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I meget korte træk går konceptet ud på følgende: Al daglig kontakt mellem virksomhed og bogholder foregår online/pr. telefon. Virksomheden kan altid følge med i deres regnskab online, og der vil selvfølgelig være jævnlig personlig kontakt med div. opfølgninger osv - alt efter virksomhedens behov. Virksomheden kan derved spare udgifterne til en arbejdsplads (I forhold til at have en freelance bogholder)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah... det koncept benytter jeg mig allerede af - min revisor tager alt hvad der hedder bogføring, fakturering, skat osv Så jeg er helt fri for at bekymre mig om alle disse ting - og jeg tror faktisk at mange freelance bogholdere arbejder på den måde i dag - men kan selvfølgelig tage fejl her.

Anyway så er det helt klart et koncept jeg ville anbefale - og din risiko er jo heller ikke særlig stor her, så go-for-it" !

God Weekend

Morten Nielsen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
jeg tror faktisk at mange freelance bogholdere arbejder på den måde i dag

Ja, det er også mit indtryk. Det var nok derfor, jeg ikke lige forstod spørgsmålet. Måske hører du meget om det, netop fordi det er ved at være almindeligt :-).

Og jo, bestemt værd at anbefale - og du behøver jo ikke koncentrere dig om et bestemt geografisk område, når samarbejdet skal foregå online... Også GO-FOR-IT herfra.

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvad koster det pr. time ?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis jeg skal være helt ærligt så ved jeg det faktisk ikke Embarrassed  -  Det er måske nok for dyrt men det køre bare og der er aldrig noget bøvl - så det er et område jeg slet ikke fokuserer på  -  men jeg giver mellem 1 - 2.000 pr måned for at få lavet løn, fakturering og opfølgning på debitorer - og de gange om året hvor der skal laves moms bliver det så noget mere (det er typisk der hun får alle mine bilag som hun så bogfører) - måske ca 5.000

//Morten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på arbejdsmængden. Måske kan du liste nogle timepriser ud af nogle konkurrenter, f.eks. på nogle hjemmesider? Udfra denne kan du estimere din pris. Jeg tror ikke jeg generer nogen ved at nævne 300 jyske kr. i timen som udgangspunkt 😊, eller?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)