Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på chikas.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så har jeg langt om længe fået lavet en prestashop med en hel del addons. Jeg synes jeg har optimeret mange steder hvor jeg kan, men man stirrer sig altid blind på sit eget værk, når man har siddet og stirret på det i flere timer!

Jeg har en ekstrem lav konverteringsrate, og det er jeg selvfølgelig lidt i vildrede over. Har lidt over 1000 "likers" på Facebook, og synes jeg er meget aktiv derinde, men der skal altså konverteres til flere kunder. Har meget billige priser og gratis fragt, så det skulle heller ikke være dér skoen trykker.

Vil i tage et kig? :)

Finkena

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

CHIKA smykker er en nystartet smykkebutik på nettet

Men I sælger kjoler?

Der er heller ikke nogen grund til at kalde det " nystartet smykkebutik", hvorfor ikke bare smykkebutik? Derudover er der ingen produktbeskrivelser på de produkter, jeg har kigget på.. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler noget info på produkterne. Tro mig det er vigtigt :)

Desuden ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes om logoet?

Jeg har ingen idé til noget bedre, men synes ikke rigtigt det passer til webshoppen, som jeg ellers synes ser meget pæn ud.

En lille fejl der hvor du skriver FaceBook, med mindre det er bevidst at du skriver det med stort B. Jeg vil nok skrive det Facebook :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Du har ret, beskrivelsen skal laves om, da jeg liiige er begyndt at sælge lidt tøj også. 

Mht produktbeskrivelser, så er der naturligvis på alle, men der er en bug når man trykker på "se her", så går den ikke ind på selve produktet, men viser bare billederne, og det skal den ikke!

Jeg har en ude i østen til at hjælpe mig med disse rettelser, da jeg ikke selv er teknisk, så skal lige have hjælp til at lave det om :)

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rasmussen:

Der mangler noget info på produkterne. Tro mig det er vigtigt :)

Desuden ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes om logoet?

Jeg har ingen idé til noget bedre, men synes ikke rigtigt det passer til webshoppen, som jeg ellers synes ser meget pæn ud.

En lille fejl der hvor du skriver FaceBook, med mindre det er bevidst at du skriver det med stort B. Jeg vil nok skrive det Facebook :)

Tak for feedback. Som jeg lige har skrevet i mit andet svar, så tror jeg problemet med beskrivelsen er, at når man trykker på "Se her", så kommer man ikke ind på produktsiden, men kun ser billederne - det skal laves om.

Mit logo er egentlig lavet for at få noget "piget" ind i shoppen med det pinke, men det kan da godt være jeg skal tænke over et andet.

FaceBook er rettet :)

Finkena

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan altså ikke få venstre filteret til at virke eller de tilbud der vises i venstre side.  Men det er måske ikke meningen, men når jeg står under Armbånd så forventer jeg at jeg kan trykke på "Stål armbånd" eller på det tilbud der vises.

Jeg synes ikke logo og skrifttypen i menuen ser så professionel ud.Jeg ville prøve at holde mig til et 2d logo.

Facebook og Google knap virker vist heller ikke under produktsiderne. Forstørrelsesglasset er også placeret lidt "Off" når man benytter det.

Det virker til at der er mange skriftstørrelser i teksten under handelsbetingelser og farverne er der vist ikke orden i ( A, B i grå og så kommer C i sort osv.)

Men ja, priserne er gode - så det burde ikke være det.

Du kunne evt. lave et par lækre smukke billeder på forsiden med nogle smykker vist i æske og uden æske.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Chardiz:

Jeg kan altså ikke få venstre filteret til at virke eller de tilbud der vises i venstre side.  Men det er måske ikke meningen, men når jeg står under Armbånd så forventer jeg at jeg kan trykke på "Stål armbånd" eller på det tilbud der vises.

Jeg synes ikke logo og skrifttypen i menuen ser så professionel ud.Jeg ville prøve at holde mig til et 2d logo.

Facebook og Google knap virker vist heller ikke under produktsiderne. Forstørrelsesglasset er også placeret lidt "Off" når man benytter det.

Det virker til at der er mange skriftstørrelser i teksten under handelsbetingelser og farverne er der vist ikke orden i ( A, B i grå og så kommer C i sort osv.)

Men ja, priserne er gode - så det burde ikke være det.

Du kunne evt. lave et par lækre smukke billeder på forsiden med nogle smykker vist i æske og uden æske.

Må jeg spørge hvad du sidder på - tablet eller computer? For filteret virker, og det samme hvis du trykker på "stålarmbånd", "læderarmbånd" osv. Der har været problemer når man sidder på tablets og telefoner, men det skulle gerne virke når man sidder på computeren, jeg gør det selv nu.

Det lyder til jeg skal have kigget på logoet, og det samme med skrifttypen :)

Jeg har flere gange prøvet at ændre skriften mm under handelsbetingelser, men uden held. Det må jeg få udvikleren til at kigge på.

Det kan godt være jeg skal have nogle flotte smykkeæsker på forsiden

Finkena

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder med PC, opløsning 1920x1080. Har prøvet både med Firefox og Chrome.

Nu virker tilbud godt nok, men undermenu kan jeg ikke få til at virke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Chardiz:

Sidder med PC, opløsning 1920x1080. Har prøvet både med Firefox og Chrome.

Nu virker tilbud godt nok, men undermenu kan jeg ikke få til at virke.

Underligt - trykker du på billedet eller teksten under billedet?

Finkena

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige kigget lidt nærmere på hjemmesiden, og jeg må ærligt talt sige, at layoutet overordnet er på plads, men der er dog stadigvæk nogle ting, som burde ændres (i hvert fald hvis det stod til mig). 

Overordnet er layoutet som sagt fint, men jeg mener dog, at du bør ændre noget af designet på forsiden. Det første jeg så da jeg kom ind var et billede af en skulder i kæmpe format. Hvorfor er det lige, at det skal være der? Jeg kan godt se, at hun har en halskæde på, men det er jo ikke den som er i fokus. Ærligt talt syntes jeg, at det er spild af god salgsplads. Ville det ikke være bedre, hvis du nu indsatte nogle billeder med produkter og/eller tilbud således, at folk ikke er i tvivl om hvad der sker på siden, ligesom at det også er en glimrende mulighed for, at få præsenteret et godt tilbud eller lign. som kan resultere i nye kunder.

Derudover lægger jeg også mærke til, at du undrer dig over, at dine facebook likes ikke konvertere til omsætning. Det er altså vigtigt at være opmærksom på, at mange likes, ikke nødvendigvis er lig med mange kunder og høj omsætning. Det der i virkligheden betyder noget er, at man skal have fat i de aktive/engagerede brugere, da det oftest er dem, som man nemmest kan få til at købe sine produkter. Umiddelbart ligger dine bruge ikke i denne kategori, så vidt jeg kan se. De øverste opslag som jeg så havde maks. 4-5 likes, helt anderledes ser det dog ud med dine konkurrence opslag, som generelt set, ser ud til at ligge på den gode side af 100 likes og 100 kommentarer. Det kunne altså derfor godt se ud som om, at de fleste likes på din side, kun er til stede pga. konkurrencerne. 

Sidst men ikke mindst vil jeg også gerne informere dig om, at de konkurrencer som du afholder er i strid med facebooks konkurrence regler, og de er derfor ikke lovlige at afholde. Problemet ligger i, at man ikke må lave krav om, at deltagerne skal tagge enten sig selv eller deres venner for, at man kan deltage i konkurrencen.

Det var vist alt for nu.

Mvh Thomas

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)