Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange besøgende - Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Nu har vi kørt www.nuher.dk i efterhånden 2 måneder ca. Vi har desværre det luksus problem at vi har for mange besøgende og vores server kan ikke følge med..

Jeg står ikke selv for den slags, men jeg har forklaret ham der gør om problemet.

Vi har ca 200.000 sidevisninger dagligt og kører pt med - så vidt jeg kunne forstå på manden der står for det - " en load balancing server, en proxy server, 3 webservere og en mysql."

Dog rammer vi stadig en mur når vi ca har 2.500 online hvilket gør at der ikke kan komme flere online.

Jeg søger desperat en løsning på problemet da det koster os dyrt for alle de dage vi ikke kan maksimere trafikken, hvilket har stået på siden vi startede.

Er der nogen der har forstand på sådan noget og måske kan hjælpe?

mvh

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Tag fat i Lucas fra www.hosting4real.net

Han svarer ret hurtig og er meget hjælpsom.

Det er hermed gjort. Tak!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers lidt info om systemet. Er det wordpress, Drupal eller noget hjemme strikket system.

Og så lidt information om server eller web hotel.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Ellers lidt info om systemet. Er det wordpress, Drupal eller noget hjemme strikket system.

Og så lidt information om server eller web hotel.

Det er wordpress. Meget mere kan jeg desværre ikke sige, har ingen viden på området, desværre..

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vildt, at I har så mange besøgende. Godt klaret! :-)

Det lyder som om, at I grundlæggende har gjort de rigtige tanker omkring jeres server-setup. Der er ikke mulighed for at tilføje flere servere til jeres nuværende setup? Det ville være den hurtigste løsning for jer.

Hvis det ikke er en mulighed, så vil jeg gerne prøve at kigge på, om vi kan sammensætte en god løsning til jer. Du er velkommen til at kontakte mig i hvert fald.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Vildt, at I har så mange besøgende. Godt klaret! :-)

Det lyder som om, at I grundlæggende har gjort de rigtige tanker omkring jeres server-setup. Der er ikke mulighed for at tilføje flere servere til jeres nuværende setup? Det ville være den hurtigste løsning for jer.

Hvis det ikke er en mulighed, så vil jeg gerne prøve at kigge på, om vi kan sammensætte en god løsning til jer. Du er velkommen til at kontakte mig i hvert fald.

Hej Patrick.

Jeg har sendt dig en privat besked her på siden.

mvh

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i har en load balancer, 1 cache proxy, 3 webservere og 1 mysql ... så lyder det lidt overkill.

Jeg har haft en side med 2 millioner sidevisninger dagligt på 1 server med 6 gb ram og e5 processor. 

Det virker som om der er noget grundlæggende galt ! Hvis i er i Københavns området stiller jeg gerne op til et møde,

Jeg har god erfaring med IT infrastruktur design og optimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

WebDirect:

Hvis i har en load balancer, 1 cache proxy, 3 webservere og 1 mysql ... så lyder det lidt overkill.

Jeg har haft en side med 2 millioner sidevisninger dagligt på 1 server med 6 gb ram og e5 processor. 

Det virker som om der er noget grundlæggende galt ! Hvis i er i Københavns området stiller jeg gerne op til et møde,

Jeg har god erfaring med IT infrastruktur design og optimering.

Ja det lyder nemlig somom der er noget galt.. Jeg kan desværre ikke komme længere væk fra KBH end der jeg er bosat, desværre.. :-)

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skal i skift hosting selskab.. 

I har købt adgang hos en reseller (platform8.dk) .. hvis side heller ikke kører optimalt. 

Jeg tilbyder skype eller telefon hjælp, lige for at analyse problemstillingen da jeg synes det lyder spændende.. og hvis det er noget jeg kan hjælpe med at udbedre så kan vi aftale en pris.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)