Jeg skal til at starte virksomhed (enkeltmands) i starten er målet at få ansat cirka 10 personer da der skal bruges arbejdskraft på telefonerne til at få solgt! Nå men budgettet er stramt som i de fleste andre nyopstartet virksomheder og min viden om regnskaber, momsskat, medarbejdere er ikke voldsomt stor, og synes egentlig heller ikke det er så sjovt. mit spørgsmål er hvor meget bogholderi jeg får ud af 4-5.000.-? har fået et tilbud op 400.- i timen ex moms.
Hvis du har fået et tilbud på bogføring, så kan vedkommende vel også give dig et overslag over hvor stor DIN opgave er, og dermed hvad den kommer til at koste i det lange løb.
Tror umiddelbart ikke at du kommer langt for 4.000,- og mon ikke at du også skal overveje en revisor, hvis du påtænker at have 10 medarbejdere, for det kræver da en vis aktivitet og omsætning at kunne have så mange ansatte.
Korrekt det var få informationer at give. Det er 10 deltidsansatte. Den første måned er de på ren provision hvor efter de går over på fast time løn så der kan nå at opspares en "buffer" i den første måned.
Det er mere hvor meget jeg skal budgetter med?