Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder, hvor meget får jeg for pengene?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften folk på amino!

Jeg skal til at starte virksomhed (enkeltmands) i starten er målet at få ansat cirka 10 personer da der skal bruges arbejdskraft på telefonerne til at få solgt!
Nå men budgettet er stramt som i de fleste andre nyopstartet virksomheder og min viden om regnskaber, moms skat, medarbejdere er ikke voldsomt stor, og synes egentlig heller ikke det er så sjovt. mit spørgsmål er hvor meget bogholderi jeg får ud af 4-5.000.-? har fået et tilbud op 400.- i timen ex moms.

Håber i kan hjælpe der ude!

mvh

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har fået et tilbud på bogføring, så kan vedkommende vel også give dig et overslag over hvor stor DIN opgave er, og dermed hvad den kommer til at koste i det lange løb.

Tror umiddelbart ikke at du kommer langt for 4.000,- og mon ikke at du også skal overveje en revisor, hvis du påtænker at have 10 medarbejdere, for det kræver da en vis aktivitet og omsætning at kunne have så mange ansatte.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det prisen pr år eller måned?

Umiddelbart er der meget få oplysninger du kommer med for at kunne vurdere prisen.

De 10 medarbejdere du taler om er det fuldtidsstillinger, eller ?

Umiddelbart er jeg lidt bekymret med en opstart med ansættelse af 10 medarbejdere og stramt budget!

Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt det var få informationer at give. Det er 10 deltidsansatte. Den første måned er de på ren provision hvor efter de går over på fast time løn så der kan nå at opspares en "buffer" i den første måned.
Det er mere hvor meget jeg skal budgetter med?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)