Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af affiliateside som har overskud for 50.000/måneden

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Miralio:

Så det har ingen betydning på prisen, at det er tæt på en passiv indkomst?

jo - goodwill generelt beregnes som overskud minus ca 300-000 kr til ejer og dennes arbejde. Om man så arbejde 20% så kan det være ret normalt at det af køber regnes som 8 timer om ugen = 32 om måneden x 1000 kr de vil ha i deres beregning og så er det 32.000 der trækkes fra dit overskud per måned. Det forudsætter, at det er troværdigt overskud - målbart over en længere periode og at arbejdstiden virker til at kontrollere for køber - ellers er det katten i sækken

Det er ikke let at vurdere, og alt vil afhænge af købers interesse i lige det felt og tillidsforholdet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for al input og hjælp.

Hvis der er nogen der gerne vil høre lidt mere om sitet, se nogen billeder over noget statistik og den faktiske indtjening så send mig en PM med en Skype eller en mail jeg kan kontakte.

Det kræver dog at du faktisk har de frie midler der skal til for at købe sitet (1.000.000,- kr. +), da jeg ikke vil spilde vores tid, eller give information ud til hvem som helst.

Fra Østerbro
Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miralio,

Jeg er meget interesseret i at købe sådanne sider. Du må meget gerne sende mere uddybende information om dit site til salg :-)

Hygger mig med små projekter - I min fritid arbejder jeg på mit hobbyprojekt usedbicycle.co.uk.

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mail samt dokumentation er hermed afsendt :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)