Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog...men hvor.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer;
Jeg er ved at lave en personlig hjemmeside og ønsker det lavet i en blog format. Er der nogen der vil anbefale en?
Gerne gratis? Har i erfaringer med wordpress eller blogger.dk/com i vil dele med mig? Kan jeg indsætte som ftp? Er
det så simpelt? Hvad hvis man ikke har erfaringer med ftp osv, har de så en hotline ect. man kan ringe/skrive til?
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil til enhver tid anbefale Wordpress. Det er virkelig simelt at bruge, du har adgang til stort set alt og der er meget hjælp at hente derude... Derudover findes en masse lugins der kan hjælpe med at tilasse Wordress, som du vil have den...

Nej, de er ikke en cal-suport, men der er lette og velbeskrevne vejledninger på deres hjemmeside :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Du behøver ikke at kunne det hele, men hvis du har mod på at lære, er Wordpress helt klart vejen at gå.
Hele systemet er meget brugervenligt, og selv om man måske lige skal lave et par enkelte tekniske manøvrer undervejs, er det på ingen måde uoverskueligt.

Nu skriver du at det skal være en "personlige hjemmeside", og så vil du se langt mere fleksibilitet i et system som du selv kan udvide og tilpasse løbende.

Jeg har tidligere skrevet en introduktion til blogging om hvordan du blandt andet får en Wordpress blog på nettet, og du skal være velkommen til at kontakte mig via Problog.dk, hvis du støder på forhindringer undervejs i processen.

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er nu kommet igang med at bruge Wordpress selv, og jeg er ganske godt tilfreds. Jeg kan stort set styre lige hvad jeg vil, og ændre alting så det passer til mine ønsker.

Det eneste jeg mangler nu er at få lavet et pænere design. Det er måske en smule rough around the edges lige pt ;)

Men jeg kan i hvert fald anbefale at gå igang med Wordpress!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)