Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Installation af plugins til Wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at opdatere en ny (anden) website og vil have et par gode plugins med fra min "gamle" website. Men der er et par stykker, jeg ikke kan få installeret - tror jeg. Får beskeden: 

Destinationsmappen eksisterer allerede. /customers/7/1/f/xxxx.dk/httpd.www/wp-content/plugins/contact-form-7/

Kan godt regne ud, den nok allerede er installeret, men hvordan finder jeg den og kommer videre - gælder for flere plugins. Nogen der har et godt bud??

Mange hilsner

Pernille

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du kan tjekke, hvorvidt et plugin er installeret fra dashboardet i wordpress(administrator panelet). Hvis den er synlig når du klikker dig ind på fanen plugins & aktiveret, så er den installeret korrekt. Hvis den alligevel ikke virker & ikke viser sig på siderne, så er det enten fordi, at den ikke er blevet brugt korrekt i posts/pages, her tænker jeg shortcodes afhængigt af plugin ellers skyldes det beskadiget filer, måske mangler der nogen eller er de ikke alle blevet flyttet. Det er svært & sige, hvad skyldes helt konkret

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den fejl kan den godt lave hvis der ligger en mappe på din server med samme navn.

Gå ind med ftp og fjern mappen under "plugins"

også installere den igrn burde virke :)

Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg er ikke lige med. Hvordan går jeg ind med ftp - hvad gør jeg?

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som Kim skriver - log ind på din ftp og fjern de mapper under plugins som ligger i vejen for at installere dem. Du kan logge ind på din ftå med filezilla. Alternativt kan du via din hosting udbyders kontrolpanel og så finde "filhåndtering" eller "ftp" og herfra gå ind og slette filerne. Se evt den her video om ftp og wordpress:

http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Wordpress/v2_wordpress_kursus2.php 

Min hjemmeside, hvor man kan finde a-kasse priser

Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for hjælpen. Forsøgte at se videoen, men jeg har på denne website one.com og kan ikke finde ud af hvor jeg finder oplysningerne for at starte op. Jeg må vist betale mig fra at løse problemet -det blvier for nørdet for mig. 

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille.

Det burde ikke tage mere end 5-10 min. så det kan jeg godt ordne for dig gratis. Du skriver bare hvis det er :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)