Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-bogholderen.dk- nogen erfaring

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Frihauge IT Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

har været ved at kigge på E-bogholderen.dk og det lyder meget fristende og billigt. Er der nogen der har praktisk erfaring med det? Kan man undvære eks. Economic eller dinero ?

mvh 

Esben

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke erfaring med e-bogholederen.dk, men hvorfor ikke bruge agera.dk for tilbudsgivning.

Og dineros lille pakke er gratis, så hvorfor undgå:)?

Mvh.
Deniz

Fra Danmark
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Fra  eBogholderen.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben,

Med eBogholderen er det ikke nødvendigt selv at skulle have et regnskabssystem (E-conomic, mv), så de penge sparer du ;)

Thomas

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas Janshøj fra ebogholderen.dk,

Jeg er lidt i tvivl?

Brugte ebogholderen.dk tidligere e-bogholderen.dk?

Eller har du lige lavet en falsk kundeanmeldelse og forvekslet domænenavnene?

Og nu underskriver du med Tamir?

Og har rettet tilbage til Thomas?

---

 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2082
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også kigget på den. Korresponderet, men det lader til at der er krav til at de skal lave det hele. Fra A - Å.

Mine ting er bogført og afstemt. Således at der er ark med ALT bogføring samt i eget bogføringsprogram.

Så er jeg ikke interesseret. Jeg afgiver ikke koder.

Fra Danmark
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Fra  eBogholderen.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pythonrap,

Ja, det er korrekt forstået.

Vi kan desværre ikke levere dit Årsregnskab og indberetninger til de meget lave priser, hvis det ikke er os selv der står for hele bogføringsprocessen. 

De fleste foretrækker at vi laver det hele fra A-Å, men ærgerligt at vi ikke kan servicere dig, sådan er vores leveringsservice desværre skruet sammen,

Jeg er dog ikke helt sikker på hvad du mener med at levere koder?



Hilsen eBogholderen

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben!

Jeg har ingen erfaring med e-bogholderen.dk, men tilbyder selv hjælp til bogføringen.

Studerer til dagligt økonomi på univisitetet, og har flere virksomheder jeg løbende hjælper med bogføring, moms, årsregnskab, skab mv.

Har flere klienter hvor konceptet er lidt det samme - de sender deres kvitteringer mv, eller uploader det til dropbox, hvorefter jeg får det bogført korrekt.

Jeg tager typisk 190 kr i timen + moms. Desuden slipper du for omkostninger til regnskabsprogrammer mv. En halv time eller en time mdr. er typisk nok for de fleste.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis det kunne have din interesse :-)

Vh. Daniel 

ds@bschmidt.dk

Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!

Fra Danmark
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Fra  eBogholderen.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Pythonrap,

Vi har nu fået en del henvendelser fra kunder, der lige som du, kun er interesseret i Indberetningsdelen.

Vi har derfor besluttet os for at lave en indberetningspakke, hvor vi ud fra kundens egen bogføring, står for Opstilling og indberetning af Årsregnskab til Erhvervsstyrelsen, samt Udarbejdelse af virksomhedens skatteregnskab og indberetning af dette til SKAT (Virksomheds Selvangivelsen).

Hvis du er interesseret så skriv venligst til salg@ebogholderen.dk, at du gerne vil høre mere om Indberetningspakken.

Bedste hilsner,
eBogholderen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med det herlige økonomiske overblik, Dinero giver mig? Får jeg det med eBoholderen også?
Altså omsætning, udgifter osv. 
Og hvordan med fakturering og opfølgning på ikke betalte fakturaer? Det bliver vel alt andet lige sværere, når overblikket over igangværende fakturaer og notifikationer om overskredne - ryger?

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)