Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor i Århus - Kunne du også tænke dig et?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Her til august flytter jeg til Århus, og jeg er derfor på udkig efter en kontorplads. 

Fra et økonomisk synspunkt, er det ret dyrt, selv at leje et kontor, og jeg vil derfor høre, om der eventuelt nogle, der har lyst til at etablere et mindre 'kontorfællesskab' sammen med mig.

Hvis man kunne samle en 2-4 personer, tror jeg det muligt at opnå en leje på under 1500,- DKK pr person. 

Jeg er i starten af tyverne, og har været selvstændig i 2 år, hvor jeg udelukkende har bevæget min indenfor .IT branchen. Jeg arbejder primært i tidsrummet 08:00-17:00.

Jeg er ikke sippet, så hvis du har en ven/kunde på besøg, nogle gange om måneden, så er det selvfølgelig helt i orden. 

Er det noget der har fanget din interesse, så tag endelig kontakt til mig, så vi i fællesskab kan få stablet noget på benene :-)

Mvh

Søren

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Eventuelt kan du leje et skrivebord hos StartupZoo fra 500,- pr. måned. En fast plads kan fåes for 1.500,- pr. måned. Jeg sidder der ikke selv pt, men starter dernede i praktik her i august. Umiddelbart synes jeg de har et fedt arbejdsmiljø med flere unge iværksættere. Noger som måske også ville være fedt for dig. 

Mvh.
Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dit svar Tobias.

Jeg anede ikke StartupZoo fandtes, og det undrer mig at jeg ikke er stødt på dem, på diverse lokale hjemmesider.

Jeg tager kontakt til dem nu, for at se om det er noget der harmonerer godt med mine behov. 

Er der andre lignende tiltag i Århus, så må folk meget gerne byde ind med dem.

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Jeg kan kun anbefale at du tager et kig på http://klamsagervej32.dk. Jeg har ikke selv haft plads der, men kender den ene der er med til at køre det rundt, og har kun hørt gode anmeldelser. Så er det også en god pris, hvis du spørger mig.

Held og lykke

Hilsen Mads.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et godt bud Mads.

Jeg har kontaktet dem :-)

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Sender dig lige en PM

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)