Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster mon sådan en webside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er blevet sat til at finde et prisleje på udformning af en hjemmeside. Jeg kunne jo godt oprette den på Freelancer, men da jeg ikke ved om / hvornår opgaven evt. skal laves, tillader jeg mig bare at få en prisindikation her. Håber det er okBig Smile

Hvis I ser følgende link som eksempel, så skal det være noget i den retning og opsætning.

Domænet sørger vi selv for og tekst og brugbare billeder har vi også selv. En design skabelon har vi også næsten færdig. Så det er primært kun opsætning / kodning - ja alt det tekniske.

Hvad vil et cirka bud være på det økonomiske i det tilfælde?

(Hvis du af en eller anden grunde ikke vil skrive offentlig, hvad din mening er om et prisleje, så er du velkommen til at skrive til mig på rimilebi@gmail.com)

Link: www.skywalk.dk  (Som eksempel på en lignende side)

På forhånd tak

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak fordi du var vågn og flyttede til et andet forum Wink

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie 

Jeg har sendt dig en mail :-) 

Hav en god dag! 

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du vil kunne lave det rimelig nemt bare du finder det wordpress theme der er brugt, jeg har lige set et par sider den anden dag der var opbygget på samme måde ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du noget i nærheden af, men den der indeholder nu ret mange forskellige funktioner, så ville nok sige et sted mellem 5000 for "noget der minder om i design og layout" og 20000 for alle de funktioner der er på den der skywalk, med diverse integrationer / kalenderen og et template pr menu punkt næsten.

Lidt mere hvis i ikke selv sætter teksten ind.

Det ville være i WordPress jeg tænker.

Du kan selvfølgelig også bare "finde" samme tema, der vil dog uden tvivl stadig skulle laves tilretninger og afhængig af mængden vil jeg nævne at de der hybride temaer aldrig er optimale.

//Chris

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skywalk er lavet i Joomla, og ser ud til at være bygget "fra bunden" i Joomlas std. Protostar template. Ikke at det har nogen som helst relevans for noget som helst i nogen sammenhænge, i forhold til topic.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)