Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om vores webshop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kun småting:

1. I indkøbskurven står der "De", mens I bruger "du" og "dig" på alle andre sider.

2. Det er muligt at indtaste et stort antal varer, men antallet bliver automatisk rettet til 1 eller 8 varer. Det skifter lidt, alt efter hvad man skriver. Begræns evt. længden på feltet, så man ikke kan skrive mere end 1 ciffer, hvis det alligevel kun er muligt at købe maks. 8 stk. af samme vare.

 3. Den røde skrift i "Nyeste Headlines" og "Velkommen til ..." er lidt svær at se.

 

Hilsen

Johnny

Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 Meget fin side synes jeg, men jeg overså også den der "Næste side" under varekategorierne.

 Kan godt lide dine billeder, hvad har du brugt til at tage dem med hvis man må spørge?

 

Mvh. Sebastian 

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

flot, stram og maskulin side.

savner lidt flere fotos, men generelt overskuelig og fin

medejer af netbutik/fysisk butik mor og barn: http://www.mor-og-barn.dk/shop/boernetoej-19s.html, , startet i januar 2003. Sælger børnetøj,ammetøj, ventetøj m.m
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er der nogen der siger. Men kan ikke gøre så meget ved dem andet end at ændre farve. Det vil jeg gøre så.

Billederne har vi selv taget med et helt alm. digital cam. Så har vi redigeret farven i Photoshop cs3

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)