Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning ad webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet en del forskellige magento wordpress. Jeg har en hosting ved unoeuro og domain. 

Har bare mega svært ved at sætte en side op. Når jeg sætter den op efter en theme template så kigger jeg på en og tænker det ser fint ud. Når jeg så ser min egen side. Så ligner den overhovedet ikke. Så den bare grå med lidt tekst. 

Har hørt det skulle være så nemt, men kan ikke lige se det lige nu da. Har kigget på tutorials på nettet youtube. Men selv om jeg følger det slavisk så kan jeg ikke få dt til at gøre det samme. 

Leder ikke efter en der skal betales for opsætningen leder efter sider video der er gode til det. Unoeuro siger de ikke kan hjælpe med selve hjemmesiden kun hostingen. 

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan forklare mig hvorfor at tempalten ikke ligner det jeg så i selve themet. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Såfremt du selv vil stå for hele udarbejdelsen kan du med fordel vælge et theme som har en demo import funktion. Så du kan du derigennem få orginal indstillingerne på din egen side. 

Uanset hvad skal du nok regne med at ligge rigtig mange interessetimer i projektet, såfremt du ønsker at lave alt selv fra bunden. 

God arbejdslyst :-) 

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil ikke lave det fra bunden vil bare have opsat det fra theme til at det ligne det theme jeg så. Har bare hørt fra mange det ikke skulle tage så lang tid 

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Sebastian Damm Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en webside adresse på din side, og et navn på det tema du har valgt at bruge?

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg se, at temaet på din side er Storefront (http://www.woothemes.com/storefront/).

Men uanset temaet, så kommer der ikke magisk alting frem so man ser i en demo - medmindre der er demo-indhold at importere. Så du skal have oprettet produkter og lagt billeder på. Så begynder det at ligne. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

På jagt efter en nem og billig webshop? Klik her

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)