Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskorrektur.dk - nyt website

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer
Efter Jacob og jeg nu har været i gang med Studiekorrektur.dk det sidste års tid, som vi har fået etableret en fornuftig omsætning i, har vi netop launched Erhvervskorrektur.dk, hvor vi nu målretter korrekturydelser mod det danske erhvervsliv. Det kan være korrektur på div. salgsmateriale, bøger, hjemmesidetekster osv. - you name it.
Hvis nogen af jer har tid, vil vi sætte stor pris på, om I vil komme med lidt feedback til det nyt site mht. de mere salgsrelaterede emner så som det intuitive i hjemesidens opbygning, call-to-action elementer, konverteringspåvirkninger etc.
Link: https://www.erhvervskorrektur.dk
På forhånd mange tak og god weekend.
/Alexander 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Ilkjær:

Kære Aminoer
Efter Jacob og jeg nu har været i gang med Studiekorrektur.dk det sidste års tid, som vi har fået etableret en fornuftig omsætning i, har vi netop launched Erhvervskorrektur.dk, hvor vi nu målretter korrekturydelser mod det danske erhvervsliv. Det kan være korrektur på div. salgsmateriale, bøger, hjemmesidetekster osv. - you name it.
Hvis nogen af jer har tid, vil vi sætte stor pris på, om I vil komme med lidt feedback til det nyt site mht. de mere salgsrelaterede emner så som det intuitive i hjemesidens opbygning, call-to-action elementer, konverteringspåvirkninger etc.
Link: https://www.erhvervskorrektur.dk
På forhånd mange tak og god weekend.
/Alexander 

Der mangler et "m" i ordet "hjemesidens" opbygning i dit indlæg. Nok meget godt at starte med at rette denne markante fejl, hvis du/I vil virke grundige og troværdige som korrekturlæsere. Eller det er måske det, der kaldes "forfatterfrihed"?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Alexander Ilkjær:

Kære Aminoer
Efter Jacob og jeg nu har været i gang med Studiekorrektur.dk det sidste års tid, som vi har fået etableret en fornuftig omsætning i, har vi netop launched Erhvervskorrektur.dk, hvor vi nu målretter korrekturydelser mod det danske erhvervsliv. Det kan være korrektur på div. salgsmateriale, bøger, hjemmesidetekster osv. - you name it.
Hvis nogen af jer har tid, vil vi sætte stor pris på, om I vil komme med lidt feedback til det nyt site mht. de mere salgsrelaterede emner så som det intuitive i hjemesidens opbygning, call-to-action elementer, konverteringspåvirkninger etc.
Link: https://www.erhvervskorrektur.dk
På forhånd mange tak og god weekend.
/Alexander 

Der mangler et "m" i ordet "hjemesidens" opbygning i dit indlæg. Nok meget godt at starte med at rette denne markante fejl, hvis du/I vil virke grundige og troværdige som korrekturlæsere. Eller det er måske det, der kaldes "forfatterfrihed"?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 31
Fra  SB Group Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Lækker hjemmeside Smile

Lige et lille spørgsmål, hvorfor er den nye service mere end dobbelt så dyr som jeres studie service?

De bedste hilsner

Marcus

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mbossen:

Hej Alexander,

Lækker hjemmeside Smile

Lige et lille spørgsmål, hvorfor er den nye service mere end dobbelt så dyr som jeres studie service?

De bedste hilsner

Marcus

Uden at have set nogen af priserne..... Det er vel oplagt at erhvervsdrivende har flere penge til rådighed end "fattige" studerende.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot side, overskuelig og synes det virker billigt. Ved ikke hvad sådan noget koster normalt, men kunne sagtens se mig selv bruge en service som jeres.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Der mangler et "m" i ordet "hjemesidens" opbygning i dit indlæg. Nok meget godt at starte med at rette denne markante fejl, hvis du/I vil virke grundige og troværdige som korrekturlæsere. Eller det er måske det, der kaldes "forfatterfrihed"?

Hej Volt & Volume. Tak for dit input - vi har professionelle folk til at håndtere korrekturlæsningen; undertegnede står kun for salg, administration og markedsføring

Havde mit indlæg været med salg i øjemed, havde jeg fået det korrekturlæst forinden, men det var i højere grad for at høre mine fellow Amino'ers indtryk af hjemmesiden :-)

Har du nogen holdning til konceptet og hjemmesiden?

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mbossen:

Hej Alexander,

Lækker hjemmeside Smile

Lige et lille spørgsmål, hvorfor er den nye service mere end dobbelt så dyr som jeres studie service?

De bedste hilsner

Marcus

Hej Marcus

Tak for feedback.

Der er en række aspekter, der medvirker til prisforskellen; først og fremmest har vi lavet prissætningen på Studiekorrektur.dk, således studerende i det hele taget har råd til at benytte servicen, og vores dækningsbidrag er som følge deraf ikke ret højt.

På Erhvervskorrektur.dk er priserne tættere på markedspriserne for korrekturlæsning, om end stadigvæk lavere. Dertil følger en række administrationsomkostninger på Erhvervskorrektur.dk så som betaling via faktura, der skal udsendes, følges op på og indkræves i modsætning til Studiekorrektur.dk, hvor det hele forløber automatiseret, og pengene allerede er reserveret via kundens betalingskort, før vi går i gang med arbejdet.

Desuden har Fru Hartmann også en valid pointe:

Fru Hartmann:

Uden at have set nogen af priserne..... Det er vel oplagt at erhvervsdrivende har flere penge til rådighed end "fattige" studerende.

Synes du, det giver det mening?

/Alexander 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:

Flot side, overskuelig og synes det virker billigt. Ved ikke hvad sådan noget koster normalt, men kunne sagtens se mig selv bruge en service som jeres.

Tak, Bryan - det er vi glade for at høre! :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig overskuelig.

Du får alle oplysninger på én side hvilket virker ret godt i denne sammenhæng. 

Kommer i til at henvise til jeres tidligere arbejde? Man er vel altid lidt skeptisk, og udtalelserne fra tidligere kunder er ikke nok til at overbevise mig da

1. Jeg har ingen præferencer til personerne. Jeg har ingen idé om hvem de er.

2. Jeg får ikke noget konkret at se.

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)