Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce oversættelse (Lokation af kurv sprog fil)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 13
Fra  GladeSokker Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Som mange andre har jeg problemer med at oversætte Woocommerce til dansk 100%. Men jeg synes ikke jeg har kunnet blive klogere på de svar der ligger rundt omkring. Jeg anvender Filezilla for at tilgå min FTP server og downloade/uploade de filer jeg ændrer i. Jeg har stortset oversat hele woocommerce pakken samt gavekort & abonnement. Men jeg har stadigvæk nogle få ord på engelsk på min side. Jeg har ledt i sprog filerne men jeg kan ikke finde det nogen steder.

Mere specifikt er det disse ord:

Items, now, then, month, update cart, coupon, Apply coupon, Billing address, additional information

Min logik siger mig at de må være en del af Woocommerce standard pakken, men har søgt efter dem(bogstavelig talt) uden held. Er det nogle der kan pege mig i retning af hvor de ligger?

Ps. Er der nogen der har erfaring med hvor lang tid der går før rettelser kan ses på hjemmesiden? 

På forhånd tak og fortsat god dag

/Jesper

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg har af support afdelingen af mit tema Dante fået anbefalet at bruge dette plugin https://wordpress.org/plugins/real-time-find-and-replace/, men ellers kan det sikkert også hard codes i php filerne.

Jeg har samme problem som dig med bl.a. Billing Address og Shipping Address, og det skal lige siges, at jeg ikke har testet dette plugin endnu.

Jeg hører gerne fra dig, hvis du kaster dig ud i det eller har fundet en anden løsning på dit problem med oversættelserne.

Mvh.

Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at bruge det plugin der hedder, "Loco translate" til oversættelser.

Fungerer i samme stil som Poedit, bare du ikke behøver at hente filerne fra FTP, men kan oversætte direkte i wordpress backend.

Prøv det, og se om det virker :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Problemet med disse nævnte, er ikke optimerebar på seo, så der skal man bruge wmpl plugin som ganske enkelt giver adgang til dette, men dog skal po filen stadig uploadets for at få oversat hele baduljen og alle sprog findes sandsynligt ikke. 

Jeg hører gerne fra andre der har haft samme problem, jeg bokser med det lige nu.

Mvh

Erhan

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvis du har oversat ordene i den danske WooCommerce .po fil og generet en .mo fil, som du har uploadet til language mappen i WooCommerce, men der stadig ikke sker noget når du har clearet cache i browseren.
Så kan du prøve at kigge i dit themes oversættelsesfiler, da nogle ord i kurven og i kassen skal oversættes her nogle gange i WooCommerce themes.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)