Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PAS PÅ ALLE DE FREE LANCER I OPBYGNING AF HJEMMESIDER MED M.M..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tuxen:
Jeg er rigtig ked af at jeg gav adgang til vores webpage og det har kostet kassen og ekstremt meget tid.

Jeg vil nu heller ikke mene, at det er normalt at man udvikler på et live system. Alt udvikling bør foregå på en udviklerversion af websitet, og når så alt fungere, kan man migrere ændringerne ind i den offentligt tilgængelige version. 

Især nå man arbejder med freelancere man ikke har en lang erfaring med at arbejde med, er det vigtigt at separere udvikler versionen og live versionen.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som alle de dygtige og kloge mennesker har sagt.

Husk backup og aldrig giv adgang til et live produktions system med mindre du har en god mavefornemmelse når du taler med vedkommende.

Og som en selvfølge... når du tager backup af hjemmesiden så husk databasen!
Det har folk en tendens til at glemme. Ganske som de har en tendens til at glemme at teste deres backup.

Test nu at jeres backup virker!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Online Advisor Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en rigtig ærgerlig oplevelse, det er vigtigt uanset, at bruge sin sunde fornuft! Men trods alt og din virkelig kedelige oplevelse, så syntes jeg at det er lidt for skarpt at skyde alle freelancere over en kam, for der er rigtig mange skarpe og virkelig dygtige freelancere i DK, som har skabt gode resultater for deres kunder... De bedste weekend hilsner Johnny Møller

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)