Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PAS PÅ ALLE DE FREE LANCER I OPBYGNING AF HJEMMESIDER MED M.M..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 8 person

Hej Folket...

Til alle jer som vil have et easy job lavet fra nogle af de freelancer som der findes ved opgaver til hjemmesider m.m.  PAS PÅ.

De kan tage jer noget så grusomt i røven... problemer med at kunne forstå hvad man vil med en opgave og så det de laver er lang lang under standarten uanset hvor mange stjerner de har og navne.... find et firma her i DK prøv og ring til dem... hvis du tager en af disse freelancer, sidder de i nigeria, parkistan og andre steder i verden.. så snart det hedder skype... så lad vær...

Jeg er rigtig ked af at jeg gav adgang til vores webpage og det har kostet kassen og ekstremt meget tid.

Jeg vil bare sige at der er absolut ingen garanti for at I for det i vil have og de vil bare have deres penge... så går til de rigtige firmaer... i DANMARK og lav en aftale med dem... det bliver billigere og bedre og noget kan altid ændres, det dur simpelhen ikke at have et platonisk forhold til webdesigner m.m.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Magen til vrøvl skal man da lede længe efter - jeg har arbejdet sammen med mange både danske og udenlandske freelancere - mange både kanont dygtige og anvarfulde omkring det projekt de arbejder med.

Jeg er ked af at høre du har haft dårlige erfaringer med en freelancer, og jeg kan forstå at du er fustreret - men prøv du at spørge hos Skat hvad deres erfaringer er med deres EFI system der primært er lavet af danske udviklere. 

Der findes selvfølgelig brodne kar allevegne, men efter min erfaring er det ofte ikke blot freelancerens fejl når det går galt, som med EFI systemet, skyldes det ofte mange ting - så at hænge alle freelancere ud på denne måde, det er simpelthen ikke i orden

//Morten

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ja sikke noget ævl.
Jeg har arbejdet med flere danske grafikere. Magen til krukkede, grådige primadonna'er skal man sgu lede længe efter.
(og neeeeej, sådan er de selvfølgelig ikke allesammen.) - Men 3 af de 4 jeg har arbejdet med var.


Nu bruger jeg en freelancer fra Bangladesh.
Det er ham der laver det hele for mig efterhånden. Han er perfektionistisk, og vi kommunikerer fint.
Han gør det lige så godt som de danske, bruger endda samme programmer, og koster det halve.
Og det er ikke fordi at han arbejder for en slik - Men fordi at du får mere for 100kr i Bangladesh, end i DK.

Så der er mange gode freelancere. Udenlandske såvel som danske.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Samligner du Freelancer med EFI systemet... Så er man lang ude...

Sikke noget pjat. Når du giver adgang til din webpage, så er du bare lost... der er absolut intet du kan gøre... du er i deres vold og de kan ødelægge så meget på så kort tid... har nu haft to over den ene sidder i parkistan... den anden sidder et helt andet sted... på kloden... Man skal passe på.. at den som sidder med dine ting forstår det du vil have.... 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

tuxen:

Sikke noget pjat. Når du giver adgang til din webpage, så er du bare lost... der er absolut intet du kan gøre...




Du kunne;

1. Tage backup, inden de går i gang, så du lynhurtigt kan ændre siden tilbage til udgangspunktet, hvis noget skulle gå galt.

2. Tage daglig backup, så det er begrænset hvor meget der kan laves rav i den.

3. Du kan ændre koden ofte - hvis ikke dagligt

4. Få dem til at lave visuelle udkast på hvad du vil have, som du godkender inden de reelt laver det.

5. Du kan Skype med mere, hvor du kan tegne og fortælle om dine udfordringer.


Som med ALLE andre samarbejder, så afhænger det hele af god kommunikation, hvor hver part forstår, det fælles mål.
Det er ikke anderledes end når man mailer frem og tilbage med et reklamebureau. Der kan det også være svært at formulere indre visioner.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig, det kunne jeg have gjort, nu er jeg ikke nogen haj til det her, men det skulle jeg selvfølgelig have gjort...

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det så er sagt, så vil jeg lige nævne at jeg udemærket forstår din kæmpe frustration!
Der er næppe noget mere træls.

Men det kan komme med alle mulige.
Jeg har tidligere benyttet et kæmpe dansk teleselskab til bl.a. omstilling, og tænke; Jamen så stor en virksomhed er da til at stole på.
Og de fuckede også det hele op, og fattede ikke noget.

Så dårlige samarbejdspartnere findes (desværre) overalt.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

af skade bliver jeg klog af, så her efterdag vil det være bacup af webpager m.m som jeg gemmer

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

tuxen:

af skade bliver jeg klog af, så her efterdag vil det være bacup af webpager m.m som jeg gemmer



Go idé Skype-Smile

Husk at alt efter hvilket program du bruger (f.eks. Wordpress), så kan du sætte den til automatisk at tage backup.
F.eks. hver 3 dag, eller en gang om ugen, eller hvad du syntes.

Så behøver du ikke selv at bekymre dig om det.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der findes en del plugins til wordpress som kan kopierer det hele til din dropbox konto, det er praktisk talt den nemmeste måde at få en daglig lokal kopi på.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)