Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Attributer virker ik Woocommerce. Wordpress 4.4

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

jeg lavede en fejl og opdaterede til Wordpress 4.4 For hurtigt. Efter dette kan jeg nu ikke benytte mine attributer under egenskaber for et produkt.

http://s6.postimg.org/zflqacwep/attributes_error.jpg

jeg kan godt vælge en egenskab i produkt redigering, men attribut-listen er tom. Og de eksisterer når jeg går ind under produkter->egenskaber.

jeg har prøvet at fjerne WooCommerce, hente en ny og installere denne, men dette hjalp altså ikke.

Nogen der kan hjælpe? 

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der kan hjælpe mig? Jeg er stuck og kan ikke sætte nye produkter ind i min webshop. På WooCommerce support er der ingen hjælp at hente.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Du kan prøve at slå din privat mail til.

Der tyder på at du har en theme fejl, som ikke er opdateret sammen med Woocommerce.

Du kan sende mig en privat mail, så kan jeg hjælpe dig.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

De eneste filer mit tema bruger i woocommerce er mail filerne. Og så de checkout filer jeg selv har ændret. Jetpack's widget visibility fungerer ikke mere i 4.4. Har nu downloaded wordpress 4.3 og overskrevet 4.4. Tør ikke opdatere igen lige forløbig. 

privat mail er dog nu slået til. :)

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:
De eneste filer mit tema bruger i woocommerce er mail filerne. Og så de checkout filer jeg selv har ændret. Jetpack's widget visibility fungerer ikke mere i 4.4

 

Hej Rasmus.

(De eneste filer mit tema bruger i Woocommerce er mail filerne) Det forstår jeg ikke helt, Woocommerce bruger hele dit theme, og er den ikke opdateret, vil den lave fejl.

Har været inde på din shop, og har prøvet at købe tre ting, som også blive vist i kurv, men når jeg så trykke kurv er der kun et produkt i kurven til kasse, så du har en fejl på din side.

(Jetpack's widget) Hvad bruger du den til, har lige læst i en anden Wordpress forum, at den laver en del problemer.

Har lige selv opdateret Wordpress 4.4 på en hel del sider og Webshops med Woocommerce uden problemer.

Prøv at kigge i Woocommerce - System Status - til sidst, om der er nogle fejl der.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Det er underligt. Hos mig virker det fint med at tilføje til kurv, se kurv og se kasse og alle varer er der.. 

Det jeg mente med mail filer med mit tema er at, de eneste WooCommerce templates/filer mit tema har er

Woocommerce/checkout/

Woocommerce/mails/

Jetpack ville jeg rigtig gerne undvære, men fjerner jeg den ryger mit:

Custom CSS?

Widget visibility (som jeg bruger til mit produktfilter)

og så nogle andre småting som jeg helt sikkert godt kan undvære. Men de to øverste skal jeg så have erstattet.

Hvis jeg spørger pænt, har du så tid/lyst til at kigge på det. Jeg kan desuden se på mit webhotel det er et kæmpe rod. Wordpress installation eksisterer uden- og indenfor public_html mappen.. :/

Jeg er ikke meget for igen at opdatere til Wordpress 4.4. Men det skal vel gøres på et tidspunkt.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jetpack er nu deaktiveret. Fandt et custom css plugin i stedet, Widget visibility kan jeg nok ikke undvære, men pt. er disse indstillinger allerede lavet, så det har ikke haft nogen effekt på de widgets jeg allerede har, selvom Jetpack nu er deaktiveret.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)