Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg indberettet det på Dinero?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en virksomhed som laver apps, og tjener på reklamepengene og det bliver udbetalt af firmaet "Admob" eget af google.

Hvilken slags indkomst er det? Jeg tænkter med hensyn til at jeg moms, da jeg ikke er moms registeret

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

op

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal registreres som omsætning.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dette er din eneste indtægt´og du er uden moms, så kan du bare notere dem ned i et regneark - men omvendt er det jo gratis at blive introduceret til et regnskabsprogram, så det kan jo være en fin løsning også.

lav en ny konto - giv den nummer 1075 og teksten - Reklamesalg - og vælg INGEN moms og brug den - brug bank som modkonto hvor pengene går ind.

Husk du skal momsregistreres hvis din samlede omsætning inkl. det her åbenlyst vil komme over 50.000 kr på en hver 12 mdr periode

Overskud angives i selvangivelsen rubrik 15

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Hvis dette er din eneste indtægt´og du er uden moms, så kan du bare notere dem ned i et regneark - men omvendt er det jo gratis at blive introduceret til et regnskabsprogram, så det kan jo være en fin løsning også.

lav en ny konto - giv den nummer 1075 og teksten - Reklamesalg - og vælg INGEN moms og brug den - brug bank som modkonto hvor pengene går ind.

Husk du skal momsregistreres hvis din samlede omsætning inkl. det her åbenlyst vil komme over 50.000 kr på en hver 12 mdr periode

Overskud angives i selvangivelsen rubrik 15

vh John Hannover

Okay, bare så jeg lige har forstået det 100%.

Jeg notere det som reklamesalg uden moms, hvilket jeg også skal betale skat af. Hvis jeg så omsætter for mere end 50000 kroner om året, er det så rigtig at forstået, at hvis jeg får 1000 kroner i reklame salg, så skal jeg af de 1000 kroner trække momsen fra, det vil sige 200 kroner, som skal betale til skat, for så at de 800  kroner skal der betales skat af.

Er det korrekt forstået?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej når du er momsregistreret og sælger til udlandet - og den du sælger til er momsregistreret, så sker det uden moms (reverse charge) og du skal indberette det momsmæssigt som salg uden moms og du skal blot sikre, at din affiliate partner er momsregistreret i EU (hvad de givet er) og du kan gi dem din CVR så du som sælger står i deres system som erhverv momsreg - så sørger de for at betalingen sker med reverse charge

Momspligt kan du læse mere om her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvornar-skal-jeg-momsregistrere-mig.html så du ser det ikke er en bundgrænse, men på forventning

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)