Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råd vedr. investering i og udlejning af lejligheder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er 28 år og har arbejde hele mit liv og har sparet 500.000kr op.

Jeg skal ikke bruge de 500.000 og går
Og overvejer af købe en tre værelset lejlighed til 1 million kr.
Lejligheden skulle bruges til udlejning. Har læst rigtig mange debatte om udlejling og er kommet i tvivl om det er en god ide.

Er der nogle som har erfaring med udlejning af lejligheder ???

Har i evt en bedre ide som jeg kan investere mine 500.000kr som giver et godt afkast ????

PS undskyld evt stavefejl 😀

Håber i kan hjælpe

Mvh Nicki

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lej den ud som 3 enkelt værelser så er der ik så mange regler vist for gælder ikke på værelser kun på hele boliger.. Men læs lidt om det på google for ved ik om det er lavet om var sidste år jeg læste om det

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at investere i værdipapirer. Det er noget nemmere samt du kan sprede risikoen.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du set  https://15pct.dk/  ?

Det burde være lige hvad du har brug for - og jeg er helt sikker på at du med 500.000 kan lave nogle rigtig gode investeringer :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky

Jeg begyndte i 1999 med ejendomsinvestering, så lidt erfaring har jeg da.

Har du snakket med kreditforeningen, afhængig af din indtjening kan det give problem at hjemtage et lån når det er lejlighed til udlejning og sandsynligvis max 60 %

Har du læst lejeloven?

Har du overvejet din egen bolig, kreditforeningen vil næppe låne dig til 2 boliger hvoraf den ene er udlejning,

Har du alternativt overvejet sommerhus eller værdipapapirer evt. at investere sammen med andre i flere lejligheder (sådan startede jeg selv)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)