Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har erfaring med Ricco Mortensens Online Business Academy

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Hvad er der umoralsk i den slags? Det er lovligt, så længe det foregår efter loven, og alle skatteoptimerer jo i en eller anden grad anyway...

Hvorvidt noget er lovligt og om det er umoralsk er jo to forskellige ting, mens lovlighed afgøres af domstolene, så er moral i højere grad op til den enkelte.

For mit eget vedkomne ville jeg mene, det er umoralsk at lave konstruktioner med royalty aftaler med egne firmaer i skattely lande. Men som sagt, så er moral meget op til individet, så det ville bestemt ikke undre mig hvis nogle finder det helt okay.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Fashion-Seller:

Hvad er der umoralsk i den slags? Det er lovligt, så længe det foregår efter loven, og alle skatteoptimerer jo i en eller anden grad anyway...

Hvorvidt noget er lovligt og om det er umoralsk er jo to forskellige ting, mens lovlighed afgøres af domstolene, så er moral i højere grad op til den enkelte.

For mit eget vedkomne ville jeg mene, det er umoralsk at lave konstruktioner med royalty aftaler med egne firmaer i skattely lande. Men som sagt, så er moral meget op til individet, så det ville bestemt ikke undre mig hvis nogle finder det helt okay.

Så du laver ikke selv skatteoptimering i din selvangivelse? Og har aldrig gjort det? Dvs du afstår fra alle de mulige fradrag for renter mm, som der kan opnås?
Come on...

Og royalty aftaler behøver ikke nødvendigvis involvere et skattely... Det er en konklusion du åbenbart drager udfra, hvordan multinationale selskaber er struktureret... Men der findes skam masser af andre former for royalty aftaler, som sker mellem to lande i EU, og her er hverken Luxembourg, Malta, Andorra, Cypern eller nogle af de andre småstater en af landene...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Så du laver ikke selv skatteoptimering i din selvangivelse? Og har aldrig gjort det? Dvs du afstår fra alle de mulige fradrag for renter mm, som der kan opnås?
Come on...

Jeg syntes der er en kæmpe forskel på den slags skatteoptimering der lægges op til i modul beskrivelsen, og at frasige sig rente fradrag, selvom jeg erkender at begge kan betegnes som skatte optimering. På samme måde ville jeg godt kunne se igennem fingrene at køre 5-10 km/t for stærkt på motorvejen, så ville jeg bestemt mene at det var groft umoralske at køre 90-100 km/t på en skolevej, selvom begge er hastighedsovertrædelser.

Men som sagt så er moral en personlig ting, der er op til det enkelte individ.

Jeg ville selvfølgeligt også gerne slippe for skat, de tager en pæn sjat over halvdelen af min samlede løn. Omvendt er jeg også utroligt stor fan af velfærdsstaten, som jeg er klar over koster en masse penge, men som jeg ikke har noget imod at være med til at finansierer.

Fra Middelfart
Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg har ikke fulgt dette kursus, men har tidligere haft fornøjelsen af et 6 ugers forløb med Ricco, og det var utrolig lærerigt, for mig!
Vi gennemgik en masse forskellige områder, dog ikke skatteoptimeringen, som andre omtaler.

Han er utrolig god til at forklare tingene, meget kompetent og super dygtig.

Jeg vil mene at de fleste ville få et eller andet ud af at følge hans undervisning, men det kommer nok an på dit eget niveau og dine forventninger.
Jeg ville skrive eller ringe til ham og høre nærmere om, hvad det er han kan tilbyde, ift. dit niveau. Han er meget flink og imødekommende.

Jeg overvejer selv at investere i hans nuværende kampagne, som jeg fik en mail om idag.

Mvh
Martin

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Ud fra hvad du skriver lyder det til at det godt kan være værd at overveje hans kursus. Hans reklamer og mails ser jo prof ud, men som med så mange andre reklamer for kurser er det en god ide at undersøge det nærmere. Jeg vil prøve at ringe til ham i morgen og høre hvad han kan anbefale. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)