Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøve shop -> Egen shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg Bryan(Ejer vist Weebio eller er medarbejder ikke 100) er forholdsvis aktiv har inde, så han kan måske hjælpe dig med noget? og kender ikke helt selv Weebio mulligheder, men ellers skal du have fat på en af de manger programmør/Webdesigner her inde som helt sikkert kan hjælpe dig med et design der ligner, og med de features du ønsker, du skal dog nok forvente at prisen også er en smule højre end det du har hos Weebio.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Nu vil jeg starte med at fastslå at vi selvfølgelig ikke arbejder ud fra indgangsvinklen at "kopiere" noget, da weebio.dk højst sandsynligt har rettighederne på designet mm. 

Jeg vil dog meget gerne kigge nærmere på din webshop, samt høre ind til hvilke behov og ønsker du måtte have i forbindelse med tilføjelser samt rettelser. Du er i denne forbindelse meget velkommen til at kontakte mig direkte på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 70 40 40 50. 

Vi udarbejder vores kunders webshops i WooCommerce (WordPress CMS), hvorigennem vi har rig mulighed for at opsætte designet, samt implementerer de funktioner som du måtte eventuelt måtte have behov for. 

Lad mig høre fra dig :-) Hav en rigtig god dag. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)