Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en god idé med masser potentiale - hvor starter jeg ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har længe gået med iværksætter drømme og har nu en så god idé at jeg vil satse og få den ført ud i livet. 

Dog mangler jeg et godt sted at starte og er lidt i vildrede. Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at tage det første skridt, så min idé kan blive realiseret. Dette er mit første spørgsmål. 

Jeg har, i denne forbindelse, et andet spørgsmål : Jeg har et stort ønske om at finde en medstifter. Er der nogle der har erfaring med fora til dette ? 

På forhånd, mange tak for jeres tid. 

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad har du i tankerne om at starte, fordi jeg søger selv partner

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Alt efter, hvilken ide og virksomhed der er tale om, er det en god ide som start, at smutte forbi virk.dk og læse omkring de forskellige områder m.m der skal kendes til. Du/I skal også som udgangspunkt, sætte jer ind i de forskellige regler omkring moms og skat.

Udover dette, er det egentlig bare at oprette en virksomhedsform, som også gøres på Virk.dk og derefter oprette et domæne, hvis en webshop ønskes. Der kan jeg anbefale Unoeuro.dk som er en hurtig og stabil udbyder. Derefter kan du gratis hente Wordpress med Woocommerce, som er et gratis værktøj, hvor din Webshop styres fra.

Wordpress kan du hente inde fra Unoeuro på 1 minut og Woocommerce hentes som plugin i wordpress. Men først skal du have domæne på plads, hvis det er Webshop der ønskes.

De bedste hilsner fra teamet MenWithStyle.dk

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hurtigt svar! Jeg ønsker at starte en virksomhed der baseres på nogenlunde samme principper som Airbnb, dog som mødested for lokale der agere som guide for byen indenfor deres interessefelt, der her kan blive sat op med turister der ønsker at udforske noget specifikt (eksempelvis punk koncerter) det hele bygges op som en app og dertilhørende hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)