Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside - Ris og ros

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nordborg
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en af de "svage" sjæle som har betalt en større formue for at få lavet en professionel hjemmeside.

Men da den blev hacket 2 gange indenfor 1 måned, har jeg valgt at lave min egen fra bunden.

Jeg har brug for at vide om den er noget som helst værd, eller om jeg har fat på noget rigtigt.

 

Vi du give min side ris eller ros, evt. komme med forslag til forbedringer?

 

www.BackMeUp.dk

 

På forhånd tak, alt tages imod med åbne arme :)

 

/Brian

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Elkjær Pustelnik:
Men da den blev hacket 2 gange indenfor 1 måned, har jeg valgt at lave min egen fra bunden.

Hejsa Brian

Hvorfor alverden vælger at kode en hjemmeside fra bunden?

Vi kan allesammen blive hacket, og det kan en side der er lavet fra bunden også - jeg ved selvfølgelig godt at der er mange der skanner f.eks wordpress sites for kendte sårbarheder, men med lidt ordentligt "housekeeping" kan man sagtens reducerer risikoen væsentligt.

Dit problem bliver hurtigt det, at du kommer til at bruge alt for megen tid på alt det tekniske, og for lidt tid på at få lagt indhold på din side og skal jeg være ærlig så virker den lidt "tyndbenet" på mig.

Anyway - så held og lykke med projektet

//Morten

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen er fin, og jeg kan sagtens se hvor du vil hen, men du mangler en del for at være i mål. Personligt synes jeg at der mangler noget mere tekst, og noget troværdighed - og så kan jeg se, at du ikke har tænkt SEO med ind i projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg under mig en del over dit tilbud om at have backup af sin data hos dig. som vælger at bruge en udbyder som one.com og ja det siger ikke du vælger at bruge dem til at gemme folks data. men du skriver heller ikke hvor eller nåde om hvor du beskytter folks data og det ville gøre jeg ville gå en meget hurtig væk fra dig igen.

med hensyn til at blive hacke er der selvfølgelig større sandsynlighed for at blive hacke når man bruger open sources en når man laver det fra bunde. 

men ikke ens betydning med det ikke er umuligt at blive hacke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)