App udvikler søges til partnerskab. Appen, der allerede ér lavet, er en læringsapp til børn. Den er udviklet i Indien og der ligger ca 650 udviklingstimer bag. Appen er i AppStore og har tidligere ligget og svinget mellem de 15 og 40 mest solgte. Der er nu lavet 4 små læringsspil, men der skal udvikles 2 mere i år og på sigt en del flere spil. Jeg har stoppet udviklingen i Indien da det er svært at forklare detaljer over internettet, derfor skal resten laves i Danmark. Der ligger allerede en klar plan for hvad der skal udvikles og hvordan det skal laves, jeg kan bare ikke selv programmere. Du skal være skarp på: AppStore IOS programmering UI Der er et stort potentiale i appen da markedet den rammer er stort og der hele tiden kommer nye “kunder” i form af børn. Du skal kunne byde ind med en mindre kapital 25.000 kr og du vil få en andel i selskabet på 35%. Kapitalen vil blive tilbagebetalt i form af udviklingstimer. Kan du ikke byde ind med kapital i den størrelse er der en anden løsning hvor du "lægger" udviklingstimer svarende til 50.000 kr. Andelen af selskabet vil ligeledes være på 35%. Du skal kunne fremvise dokumentation på det du i forvejen har udviklet. Du skal selvfølgelig underskrive en NDA. Du/I skal være til huse i København eller omegn. Ønsker kun seriøse henvendelser. Johnny |
Hej Johnny,
For at give dig åbent og ærlig feedback, så tror jeg det vil være dig meget svært at finde dette på dette forum.
Selvom der nok skulle være temmeligt mange app programmører - heriblandt undertegnede;
Så ser jeg følgende ting som store minus:
- Du har gjort dig alt for store tanker vedr. ejerandel og investering.
- NDA er urealitisk medmindre du enten har en forretning der omsætter for min 50 mio / år eller har opfundet kuren til kræft
- Lokalition - der tror jeg du drømmer. Det er alt for snævert. Ja det kan lade sig gøre - men er ikke afgørende.
Istedet skal du fokusere på ambitioner, mål - og hvad du gør forskelligt fremfor de tusind andre der laver børnespil.
Derudover fokusere du også alt for meget på 1 platform. Uden for danmarks grænser, så er android tablets ret store.
Mit bedste råd er at find den rigtige partner - uanset om personen kan programmere eller ej - og så hyr programmører i Polen. Det er meget nemmere end at finde en teknisk co-founder som "bare lige" kan løse dine problemer.
Der er ret stor mangel på tekniske co-founders i København, som rent faktisk er værd at arbejde sammen med.