Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Model søger investor til vegansk tøj linje.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hej.
Jeg er model og vil lancere en vagansk toej linje. Jeg skal bruge penge til materialer, opbygning af hjemmeside samt reklame. ect.
Jeg er interesseret i en investor som er mere passiv end aktiv. Jeg er interesseret i at sparre men udelukkende paa mine praemisser.
Jeg har bekendtskaber inde for samme branche som er villige til at goere reklame for mit brand.

Jeg ser frem til at hoere fra serioese interesserede, hvorpaa vi kan tale naermere.

PS.

Jeg er klar over der er en sektion for soegning af investorer men jeg oensker at spare mine penge og istedet bruge dem i min virksomhed.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Dit indlæg og dens formulering fortæller mig mere, at du ingenlunde er klar til en investor endnu.

Du skal først ud at finde noget professionel sparring (advisory board) omkring, hvordan investorer håndteres og hvorledes en professionel foretning drives.

Og kom så tilbage, når vi kan tale samme sprog.

God vind.


Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

Mange tak for dit indlaeg og din tid/resourcer du har brugt på at svare.

Udfra dit svar kan jeg hermed hurtigt konstatere at du IKKE er den rette investor for mig. Din tilhoerende lektioner i handel kan jeg heller ikke bruge til nogen men tak, tror jeg nok.

Venligst besvar mit indlaeg hvis i har noget at byde på. Hvis ikke, ser jeg ingen grund til i responderer med overfloedige kommentarer.

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Miss007:

Mange tak for dit indlaeg og din tid/resourcer du har brugt på at svare.

Udfra dit svar kan jeg hermed hurtigt konstatere at du IKKE er den rette investor for mig. Din tilhoerende lektioner i handel kan jeg heller ikke bruge til nogen men tak, tror jeg nok.

Venligst besvar mit indlaeg hvis i har noget at byde på. Hvis ikke, ser jeg ingen grund til i responderer med overfloedige kommentarer.

Hvem der dog ikke bare ville elske at arbejde sammen med dig :)

Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Miss007 At blive "sur" når du får et råd du ikke synes godt om er et dårligt tegn, og meget uprofessionelt, og ville være for mig hvis jeg var en investor få mig til at løbe væk. Du bliver nød til at tænke på dit "image" hele tiden, da andre investorer formentlig også vil ende med at læse dit opslag.

Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

dennisvhansen:

Miss007:

Mange tak for dit indlaeg og din tid/resourcer du har brugt på at svare.

Udfra dit svar kan jeg hermed hurtigt konstatere at du IKKE er den rette investor for mig. Din tilhoerende lektioner i handel kan jeg heller ikke bruge til nogen men tak, tror jeg nok.

Venligst besvar mit indlaeg hvis i har noget at byde på. Hvis ikke, ser jeg ingen grund til i responderer med overfloedige kommentarer.

Hvem der dog ikke bare ville elske at arbejde sammen med dig :)

Og du kender mig fra hvor? Som tidligere skrevet, hold venligst ligegyldige kommentarer ude fra traaden.

Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Casper:

Miss007 At blive "sur" når du får et råd du ikke synes godt om er et dårligt tegn, og meget uprofessionelt, og ville være for mig hvis jeg var en investor få mig til at løbe væk. Du bliver nød til at tænke på dit "image" hele tiden, da andre investorer formentlig også vil ende med at læse dit opslag.

For det foerste Casper. Du er ikke investor så hvordan kan du vide hvordan en potentiel investor taenker? At du mener jeg er uprofessionel, er din hovedpine ikke min. Jeg taenker NETOP paa mit image, det er noejagtigt saadan jeg skiller faarene fra bukkene.

I insunere generelt en masse udfra ingenting. Jeg har ben i naesen og dem braekker jeg ikke til fordel for at en haandful drenge kan foele sig mere som maend. Det er jeg faktisk alt for professionel til.

Jeg vil lige til tilfoeje jeg paa ingen maader er "sur". Jeg er som sagt alt for professionel til. Maaske er det jer som har komplekser?

Som beskrevet tidligere, er i velkommen til at byde ind såfremt i har noget serioest at byde på.

Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jep jep, du virker rigtig professionel :) Forsat god dag til dig.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du snakke med nogle du kender der har været hele møllen igennem? Hvem skulle dog investere i dig, uden at vide præcis hvad det er de investerer i? Penge hænger ikke på træerne, så lav en klar forretningsplan, en hjemmeside der præsenterer dig selv feks, skriv dit CV her, vis billeder eller beskrivelser af det du vil sælge(skal der stå vegansk og ikke vagansk?). 

Jeg er da sikker på at andre har investorer eller nogle der støtter dem finansielt, men mon ikke også dem med pengene stiller store krav for at minimere risici? 

Du skal jo have overbevist nogle klart og tydeligt at de kan tjene penge på din idé. Derfor jeg nævner noget om at spørge andre kvinder eller mænd som har arbejdet i tøjbranchen/modelbranchen, og som kender til markedet for ja vegansk tøj hvad det så end betyder præcis. 

Ellers så gå ud og lån dem selv eventuelt. Hvad siger din bank til at låne dig penge? 

Skriv gerne lidt mere om hvor meget du har brug for, omkostninger, om du har solgt tøj før, hvad vegansk tøj præcist er osv. Så det ikke bare bliver til at nogle skal investere i en lys idé, men som i øvrigt du ingen anelse reelt set har om du kan gøre profitabel. Allé kan få idéer, men der er jo langt vej fra idé til overskud

Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Isaac:

Kan du snakke med nogle du kender der har været hele møllen igennem? Hvem skulle dog investere i dig, uden at vide præcis hvad det er de investerer i? Penge hænger ikke på træerne, så lav en klar forretningsplan, en hjemmeside der præsenterer dig selv feks, skriv dit CV her, vis billeder eller beskrivelser af det du vil sælge(skal der stå vegansk og ikke vagansk?). 

Jeg er da sikker på at andre har investorer eller nogle der støtter dem finansielt, men mon ikke også dem med pengene stiller store krav for at minimere risici? 

Du skal jo have overbevist nogle klart og tydeligt at de kan tjene penge på din idé. Derfor jeg nævner noget om at spørge andre kvinder eller mænd som har arbejdet i tøjbranchen/modelbranchen, og som kender til markedet for ja vegansk tøj hvad det så end betyder præcis. 

Ellers så gå ud og lån dem selv eventuelt. Hvad siger din bank til at låne dig penge? 

Skriv gerne lidt mere om hvor meget du har brug for, omkostninger, om du har solgt tøj før, hvad vegansk tøj præcist er osv. Så det ikke bare bliver til at nogle skal investere i en lys idé, men som i øvrigt du ingen anelse reelt set har om du kan gøre profitabel. Allé kan få idéer, men der er jo langt vej fra idé til overskud. 

Hej Issac.

Jeg springer over dine ligegyldige kommentarer og går lige til pointen. 

Jeg HAR allerede en forretningsplan. Lanceringen har jeg også på plads. Det eneste jeg ikke har på plads er financeringen (derfor indlaegget) OEnskede jeg at involverer min bank, havde jeg ikke lavet indlaegget her på Amino.

Jeg har selvfoelgelig ikke taenkt mig at beskrive yderligere informationer omkring min forretnings ide, foer der er en serioes investor der melder sig. Det behoever jeg viel ikke uddybe yderligere?

Vegansk (beklager stavefejlen) står for; Et produkt hvorpå midlerne ikke er hverken testet på dyr eller lavet af dyr. Samtidig har jeg mine egne preferencer omkring materialet skal vaere biologisk nedbrydeligt.

Var det svar nok? Er du interesseret i at tilbyde dig som investor, er du mere end velkommen til at skrive til mig.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)