Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger mangler arbejde. Provisions lønnet.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kunne godt bruge en dygtig sælger til salg af IT udstyr, kontakt os gerne på martin@computermester.dk

Venligst

Martin

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc.

 

Jeg ved ikke hvorvidt du stadig er interesseret i Freelance salgs arbejde, men jeg har et stort antal produkter på vej på det danske marked.

Er du manden der kan sælge dem?

Kontakt mig på tlf. 45 85 84 04

Hans-Jørgen Bundgaard

Fra Odense NV
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 58
Fra  DANHILL ENERGY SOLUTION Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi kan godt bruge en stærk sælger, til salg af energibesparende produkter. Stor indtjening uden loft. Vi har lige fået et nyt agentur som vi ikke har fået på nettet endnu.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tjek www-el-let.dk og er det noget du kunne have interesse i at sælge så hører jeg gerne fra dig, nogle af produkterne kan give dig avancer helt optil 4.000 kroner pr solgte enhed

mv

Henning Clausen

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mangler akut en dygtig sælger! VM Solutions er nystartet og levere desig, implementering, strategic consulting og maintenance af virtuelle løsninger (VMware) til virksomheders it-infrastruktur. Der er bl.a. tale om serverkonsolideringer, high-level design, cloud computing osv. Løsninger der giver kæmpe besparelser og som samtidigt er miljørigtige. Det er GRØN IT!

Vores løsninger giver virksomheder mulighed for at spare MANGE penge på det fremtidige it-budget (op til 70%). Herudover søger vi referencevirksomheder, hvor vi yderligere giver ekstra rabatter.

Men vi er nystartet og er teknikere, og vi har absolut ingen sælgererfaring.

Vi søger en sælger, der bliver betalt når et projekt er leveret.

Håber du er interesseret! Send os gerne en mail på info @ vmsolutions.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Kunne du tænke dig at sælge websites? Se mine produkter på hjemmesiden, og tag endelig fat i mig hvis det har din interesse.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Århus
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et tidsbegrænset projektsalg med kalendere - Solgt i 42 byer sidste år ( afprøvet ) - har 4 sælgere i jylland/fyn/vestsj. - så mangler en frisk fyr/dame.  Hurtigt afregning - god support - administration - seriøs firma. www.introplus.dk  ring 3166 6038 eller plex@introplus.dk

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mangler en sælger til salg af vores it-grønne ydelser/produkter. Vi virtualiserer it-infrastrukturen. Vores ydelser/produkter er både miljørigtige og super besparende for virksomheder. Store som små!

Klik ind på vmsolutions.dk og læs mere eller kontakt info@vmsolutions.dk

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)