Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International webshop - betalingsløsning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg er i gang med at starte en webshop - hvor jeg primært skal sende til udlandet (primært USA, Canada, England), men kommer også til at have kunder i Danmark.

Jeg laver min webshop i Wordpress og bruger WooCommerce - men hvilken betalingsgateaway vil i anbefale. Der vil primært blive betalt med internationale betalingskort. 

Jeg skal helst finde en udbyder der ikke hiver for stort et % beløb pr. køb. 

Lad mig høre hvad i har af forslag?

På forhånd tak.

Mvh Anders O.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale dig Stripe, ellers kan du overveje Braintree Payments som er gratis af de første 300.000 DKK

https://www.braintreepayments.com

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Synes Stripe tager en stor % del + et fast gebyr for hver transaktion, så har valgt at droppe den løsning.

Hvis man tager brantreepayments, så er det vel bare det samme som at bruge paypal? altså check-out vil være ligesom at integrere pay-pall vil det ikke?

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

andersosther:
Hvis man tager brantreepayments, så er det vel bare det samme som at bruge paypal? altså check-out vil være ligesom at integrere pay-pall vil det ikke?

Det kommer lidt an på, hvad du mener med, at det er det samme? Du kan læse mere om integration med Braintree her. Det der er en extension, som du skal købe, men den giver dig en fornemmelse for, hvordan det kan se ud med BrainTree.

Kunden kan skrive sit betalingskort her. For kunden virker PayPal ikke som det samme, selvom de selvfølgelig godt kan betale uden en PayPal konto. Personligt vil jeg mene, at du forvirrer mange kunder, hvis du vil have, at de skal betale med betalingskort hos PayPal. Men du kan jo prøve det af, for i sidste ende er det dine kunder, som afgør det.

Jeg ville nok også vælge Stripe eller BrainTree. For nye webshops er der andre ting at bekymre sig om, end det gebyr man betaler til Stripe. Hvis din webshop tjener mange penge, kan du jo altid gå over til en indløsningsaftale og en anden betalingsgateway.

Men i sidste ende er det heldigvis op til dig. Smile

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,


Hos PensoPay kan vi hjælpe dig med en betalingsløsning, hvor du for en komplet betalingsløsning med både Indløsningsaftale og Betalingsgateway samlet et sted. Vi er dansk og så har vi har plug'n play til WooCommerce, så du hurtigt kan sætte gatewayen op (ellers hjælper vi ganske gratis), og så kan vi finde en god pris sammen til dit udenlandske marked, samt DK.

Du kan se mere på vores side: http://www.pensopay.com/ og jeg kan anbefale dig at læse hvad vores kunder siger på Trustpilothttps://dk.trustpilot.com/review/pensopay.com 

Som kunder kan jeg blandt andet nævne: Biva, Washa, Airshells, Place2Book Berendsen og mange flere.

Hvis du er interesseret i at høre mere, vil jeg meget gerne give dit et kald, hvis du sender mig en mail på dc(a)pensopay.com eller du er meget velkommen til at ringe på tlf. 77 344 388.

Jeg ser frem til at tage en snak med dig - Rigtig god aften.

Med venlig hilsen
Danny Christensen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)