Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webbureau - .NET eller PHP ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg har noget erfaring med .net kodning og skal til lave forretningsplan over mit kommende webbureau.

Jeg har tænkte mig starte småt og vokse med opgaverne.


Jeg har tænkt mig at Kun arbejde med ET CMS og Webshop system.  Jeg kan ikke php, men det kan jeg lære.



Ønsketænkning er kaste mig ud i .net platformen og bruge CMS Umbraco.


Men  noget  siger mig, at det er bedre at starte med PHP, hvor jeg bruger Wordpress eller Joomala og magento webshop.
Grunden er ganske enkelt, at der er nemt at finde programmøre indenfor dem og der findes allerede mange moduler som man kan gøre brug af.


Hvad er jeres holdning til det ?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kommer meget an på hvad dit ambitionsbehov er - og ikke mindst hvilke krav du har. 

Wordpress med WooCommerce er jo fantastisk simpelt, hvis man ikke har så mange krav til at starte med. Se evt min guide til det.

Magento er lidt tung, men skulle være fin nok.

Kender slet ikke Umbraco. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Web2

Alt er relativt og i forhold til temperament, men som du selv er inde på,
så er WordPress nok måske at foretrække, der sidder rigtig mange dygtige udviklere globalt,
som hele tiden netop udvikler plugin´s til at kunne holde sin hjemmeside uptodate, og ikke mindst fremtidssikret.


Når bare man véd hvad plugins kan og gør og skal bruges til.
Dvs. meget manuel kodning er man fri for, og opdateringer kan man få - endda mange gratis,
andre er det naturligvis mest hensigtsmæssigt at købe pro-udgaver af.

Jeg er jo nok lidt "farvet" af WordPress - men det er selvfølgelig fordi man kan finde "næsten  alt"
eller kan man ikke, er der mange andre dér kan hjælpe med at finde det man skal bruge.

Med dette en rigtig god påske, håber du finder DIN Løsning, uanset hvad du vælger, og held og lykke med det.

Mvh. Per 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil det 10000 andre også gør i , så er wordpress sikkert den vej du skal se

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har været i gamet i en små 17 år, her er mit taket på web bureau markedet ud fra et teknisk perspektiv:

- .Net/Java der er her de høje timelønninger og guldet er, men det er også her de store fisk svømmer, hvis du har masser af talent kan du måske få en fod indenfor.

- Wordpress det er her de mindste fisk svømmer, det er et race to the bottom på pris, outsourcing m.v.

- Magento det er her de smarte fisk svømmer, platformen nem at argumenterer for at Magento er den bedste platform for større virksomheder, samtidigt er der ikke et stort nok udbud, af Magento arbejdskraft i Danmark, det betyder at man med mindre talent kan komme i nærheden af bedre opgaver.

Udover det tekniske perspektiv, har jeg også et lille råd: få en god sælger som partner, langt de fleste bureauer jeg har set fejle har undervurderet salg.

Tilmeldt 26. Mar 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at gå videre med Joomla. Det har webshop extention også, så det godt nok.

Min plan går ganske enkelt ud på, at hyre en programmør og designer i udlandet i starten.

I starten er det nok template installering, men med tiden vil jeg tilbyde hele webaplikations udvikling.

Nb - Jeg har fået nogle pb, som fraråder mig den branche. De mener der er mange om budet og profitten er små.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)