Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har nu gået et stykke tid med drøm om og starte en lille webshop. Været ude og samle viden gennem andre virksomheder og selv prøvet det lidt af med salg af Kina vare ( lukket ned ) så helt grøn er jeg ikke ?

jeg vil nu høre om der er en som kun vejlede mig lidt ang. At kom øverst i Google og hvor jeg kan lave min webshop så den bliver prof og rammer en større målgruppe.

Hilsen jeanet

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanet

Har du et eller flere produkter som du vil sælge? 

Vi udarbejder vores kunders webshop i WordPress CMS, hvor der er virkelig gode muligheder for at tilpasse design og funktioner, således at du passer til den enkelte webshops målgruppe og produkt. Fordelen ved WordPress er at du får en fremtidsikker løsning, som du samtidig selv kan tage kontrollen over, da du ikke vil være afhængig af én konkret web-leverandør.

Du kan eventuelt se en række webshops udarbejdet i WordPress på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

I forhold til at "Kommer øverst på Google", så ligger der mange ting i dette. Sværhedsgraden afhænger selvfølgelig af hvor stor konkurrence der er på det konkrete søgeord som du ønsker at blive fundet på. Hvis du selv ønsker at blive god til dette så ligger der en masse timer foran dig, hvor du vil være nødsaget til at læse op på blogs, e-bøger mm. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig direkte på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg, så kommer du direkte til mig), såfremt du har spørgsmål for dette. 

Uanset hvad så ønsker jeg dig held og lykke med dit fortagende :) 

 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 808
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at analysere dine kommende konkurrenter - dem som ligger øverst i Google på dine keywords. Der findes et hav af SEO tools som moz og ahrefs som tilbyder en gratis prøveperiode. Her kan du se hvor stærke de forskellige websites er f.eks hvor mange backlinks de har. Ud fra det kan du vurdere hvor realistisk det at komme til tops.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 31. Mar 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar... 😊 Muligt jeg kontakter dig

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have en god grundviden om fx Google/SEO bør du købe en ebog om området. Fx Demib eller Rosenstand

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 31. Mar 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bedes kontakte mig på mail.
Andersoestergaard@outlook.com
Skriv endelig hvis du ligger inde med spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)