Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken løsning er bedst, når man skal sælge video-træning på internettet?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en hulens masse viden og videoer om fodboldtræning:

Helt præcist omkring Indkast og sprint for fodboldspillere. Den viden vil jeg gerne sælge via nettet.

Jeg har kigget på systemer som bla. Simplero, Cajabi Next og Thinkific.

Har du nogle anbefalinger og meninger omkring løsninger til salg af video-kurser?

De bedste hilsner

Thomas

Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jeg er indehaver af et nyt fodbold site der starter op her d. 1 August og jeg kunne godt være interesseret i dine videoer.
Vil du sende mig en mail og forklare lidt om hvor mange, pris etc?
Du kan skrive til kontakt@cmfootball.com
:)

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas,

Lyder rigtig spaeende! Primaert er det saadan noget som deles paa YouTube - det er utrolig mange traeningsvideoer om fodbold.
Men har du virkelig en ekspert-viden indenfor emnet som kan saelges, saa synes jeg egen website og branding ville vaere vejen frem. En hurtig soegning viser at der ikke er mange andre konkurrenter i den branche, saa mulighederne kunne vaere store hvis man rammer plet.
Hvis selvfoelgelig at dine videoer er paa engelsk.

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Ja - mine videoer er på engelsk, så målgruppen er temmelig stor.

Der er rigtig mange fodboldvideoer derude. Kvaliteten er bare ikke så høj.

Derfor er jeg sikker på, at mine kurser har nogle kunder. 

Derfor jeg, som du nævner, arbejde meget med brandingen...

Det bliver en spændende opgave.

De bedste hilsner
Thomas

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for for beskeden inde på Facebook.

Lad os se, om det ikke kunne blive til et spændende samarbejde :-)

De bedste hilsner

Thomas 

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Lyder som en super fed ide, der er i øjeblikket stor fokus på online betalte kurser. 

Jeg er programmør og har før arbejdet på en hjemmeside med kurser til programmering. 

På hjemmeside kan man tilmelde sig og logge ind, derefter kan man få et overblik over alle de kurser som er på hjemmesiden, og så tilmelde sig et kursus for et beløb, og så har man adgang til kurset.

Kurset er sat op i en tidslinje hvor man kan få et overblik over alle de forskellige lektioner. Man vil også kunne se hvor mange lektioner man har klaret og hvor mange man mangler. Andre der har taget samme kursus kan kommentere på lektionerne og man vil kunne sende spørgsmål direkte til kursholderen.

Hvis du har fået lavet nogle videoer af høj kvalitet, så vil jeg bestemt sige at det er værd og investere i en sådan side til dit koncept.

Det er helt bestemt noget jeg kan programmere til dig, er også grafisk designer så kan designe siden og lave logo osv. 

Smid mig gerne en mail hvis ovenstående lyder interessant Sebastianbeen@icloud.com

Vh Sebastian

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vimeo er velegnet, hvis det er videoer forbeholdt kunder, som har købt kurserne. Så kan du nemlig sætte det op således, at andre ikke kan se dem :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

I WooCommerce, kan du kan sælge digitale produkter. Dette gør det muligt at sælge eksempelvis videokurser igennem en mere traditionel webshopløsning. Muligheder i WooCommerce og WordPress er mange, og du vil helt sikkert med rette plugins og tilføjelse kunne skabe dig en perfekt platform for dit selv. 

Kontakt mig gerne for yderligere dialog herom - simon@erhvervshjemmesider.dk

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Fashion-Seller.

Kigger lige på Vimeo :-) 

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er interesseret i Vimeo og lignende platforme, så se min tråd startet forleden om Vimeo vs. Wistia. Vimeo er problematisk på flere punkter, fordi det reelt er svært at beskytte ens indhold, og der er megameget flimmer fra andre produkter ligesom på Youtube.

mvh

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)