Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker feedback på min Wordpress blog

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nylig lavet min blog, hvor jeg skriver om ungt iværksætteri. Jeg ville blive glad, hvis nogle af jer kunne kommentere på den - hvad kan gøres bedre? Design? Funktioner? SEO?

Jeg har lavet en metabeskrivelse i Yoast, men som i nok ved, så går der lidt tid, før den godkendes af Google.

http://www.kaspermfriis.dk

Følg endelig med, hvis I vil - mange tusinde tak for jeres hjælp. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Simpelt og enkelt, i like. Jeg synes dog tekst fonten ikke helt passer ind. Har du prøvet med andre fonts? :)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

godt skrevet på siden gode blog indlæg du har lavet 

super sejt du har fået det cvr nummer du er jo under 18 år , så frem med det på kontakt siden og sæt det i fodnoten på siden 

det er en seo fordel med google plus på siden , jeg ville linke direkte til min facebook firma side og finde et lidt bedre del likes plug in der er Kompatibel med din version af WordPress

anbefales maksimalt 60 tegn i titlen og mindste 40 tegn flere sider er under og enkle er over dog ikke over 68 tegn så vil det tælle nedad og husk i meta beskrivelsen imellem 120-160 tegn det er ideelt .

selv forsiden mangler der en titlen på mindste 40 tegn , jeg ville lave den på 60 tegn 

tekst siden der mangler h1 på siden og der er ikke brugt h3 og det er også en fordel bruge i teksten h4 . det får optimeret bedre teksterne 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nygård:

Simpelt og enkelt, i like. Jeg synes dog tekst fonten ikke helt passer ind. Har du prøvet med andre fonts? :)

Hej Simon - tak for ros.

Jeg går ud fra, at du med "tekst font" mener skrifttype - hvad tænker du skal ændres? :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

super sejt du har fået det cvr nummer du er jo under 18 år , så frem med det på kontakt siden og sæt det i fodnoten på siden 

Tak for det - du har ret; jeg må promovere det lidt mere.

Mikael christiansen:

selv forsiden mangler der en titlen på mindste 40 tegn , jeg ville lave den på 60 tegn 

Forsiden er egentlig "min blog", og jeg har derfor ikke en decideret forside. Jeg har blot lavet et link til "min blog" i menuen. Hvordan tænker du, jeg skal gøre det smartere? 

Tak for din feedback og ros.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

forsiden er det som siden man først kommer ind på dit domæne 

jeg tænker = Kasper friis ung iværksættere selvstændig virksomhed

jeg tænker = Kasper friis Mathias  ung iværksættere blog  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

forsiden er det som siden man først kommer ind på dit domæne 

jeg tænker = Kasper friis ung iværksættere selvstændig virksomhed

jeg tænker = Kasper friis Mathias  ung iværksættere blog  

Ja, men det er her, at der er lidt komplikationer. Ser du - forsiden er den side, hvor min blog er på = den side, du lander på. Der vises intet andet end indlæg, og det er ikke en side i Wordpress. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Mikael christiansen:

forsiden er det som siden man først kommer ind på dit domæne 

jeg tænker = Kasper friis ung iværksættere selvstændig virksomhed

jeg tænker = Kasper friis Mathias  ung iværksættere blog  

Ja, men det er her, at der er lidt komplikationer. Ser du - forsiden er den side, hvor min blog er på = den side, du lander på. Der vises intet andet end indlæg, og det er ikke en side i Wordpress. :-)

få all on seo plug in på siden eller Yoast SEO plug in så kan du skrive unikke titler alle siderne og meta beskrivelser 

få også W3 Total Cache plug in eller endnu bedre købe rocket plug in det gør siden hurtigere mere computer venlig og mobil venlig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

få all on seo plug in på siden eller Yoast SEO plug in så kan du skrive unikke titler alle siderne og meta beskrivelser 

få også W3 Total Cache plug in eller endnu bedre købe rocket plug in det gør siden hurtigere mere computer venlig og mobil venlig

Hej Mikael

Jeg benytter mig allerede af Yoast. Tak for de hjælpende kommentarer. :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Mikael christiansen:

få all on seo plug in på siden eller Yoast SEO plug in så kan du skrive unikke titler alle siderne og meta beskrivelser 

få også W3 Total Cache plug in eller endnu bedre købe rocket plug in det gør siden hurtigere mere computer venlig og mobil venlig

Hej Mikael

Jeg benytter mig allerede af Yoast. Tak for de hjælpende kommentarer. :-)

Jeg tror det Mikael vil frem til er, at du godt kan have et navn i Menuer og dermed et navn for selve siden (Blog, forside eller whatever) og i Yoast skrive en meta title (altså teksten der vises i googles søgeresultater) som er en hel anden -> Dette påvirker ikke dine rangeringer i Google, men gør dig mere fangende = Flere besøg pr. visning i Google.


Da forsiden er det blogs gerne rangerer på, kan dette altså være en rigtig fin ide.

Ift. markedsføring er SEO ikke nødvendigvis det letteste i din branche, men kig da forbi Google Adwords keyword tool og se om der er noget der passer (kunne være: "Sådan får du CVR" eller whatever).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)